BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
åh ja det får bli apoteket imorgon så jag kan ta ett med morgonurin på fredag.
det CB jag tog idag var med em-urin.
Ni som tidigare blivit gravida, har ni kring tiden då ägget fäste (ÄL 5-6+) noterad en förhöjd kroppstemperatur? Eller frusit mkt? Kanske jag bara är på g att bli sjuk, men hoppet vill ju så gärna se vilka tecken som helst.
Grattis till plus!!
Grattis pyret för plusset!!!! :)
Tack! Vågar inte tro på det riktigt än. Blir nog lättare när jag tagit ett digitalt.
Jag blir tokig, har haft som rosa flytningar nu i 5 dagar. Har aldrig nånsin haft mellanblödningar. De gångerna jag har fått nidis så har de högst varit under en dag.
Det är verkligen ingen blödning utan just som en flytning med jätte lite blod i. Vad beror detta på? Alltid är de ju nåt nytt med kroppen.
Kan de va missfallet som fortfarande stör? De är 2 månader sen och hade ju konstaterat rester kvar som skulle blöda ut med nästa mens. Så mensen kom och den såg ju verkligen inte normal ut så trodde ju att resterna försvann där. Kan de ändå va nåt skit kvar som ligger o blöder?
Jag blir tokig, har haft som rosa flytningar nu i 5 dagar. Har aldrig nånsin haft mellanblödningar. De gångerna jag har fått nidis så har de högst varit under en dag.
Det är verkligen ingen blödning utan just som en flytning med jätte lite blod i. Vad beror detta på? Alltid är de ju nåt nytt med kroppen.
Kan de va missfallet som fortfarande stör? De är 2 månader sen och hade ju konstaterat rester kvar som skulle blöda ut med nästa mens. Så mensen kom och den såg ju verkligen inte normal ut så trodde ju att resterna försvann där. Kan de ändå va nåt skit kvar som ligger o blöder?
lizzie, hur har det gått? Fått de nya testerna?
Någon av er gravida som upplever/upplevt huvudvärk i början på graviditeten? Detta är tredje dagen med huvudvärk nu. Försöker stå ut tills det inte går mer. Fick ta en alvedon nu i em.
Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.