BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

Alltså. Ser ni vad jag ser..? Bim-4. :o

Hitta denna tråden igen, var med i den i början när de var september och gick väl antagligen vidare till nästa bim tråd. Underbart att den lever vidare fortfarande :)
Jag har haft 2 missfall sen dess och kämpar alltså på fortfarande.
Tack! Jag vågar inte riktigt tro på det än, ska köpa fler test!:/ jag är på äl +9 eller +10, så det är ju lite senare än du är!
hur många dagar efter ÄL är du? Jag är också på BIM-4 men bara på ÄL+8.
Lizzie! Jag ser något helt klart:). Är det äl +10 för dig?
<3
Man ser nog ingenting på den här bilden, den blev så himla dålig. Men gör ett försök!
Lizzie! Jag ser något helt klart:). Är det äl +10 för dig?
<3
Hitta denna tråden igen, var med i den i början när de var september och gick väl antagligen vidare till nästa bim tråd. Underbart att den lever vidare fortfarande :)
Denna rygg håller på att ta knäcken på mig. Hoppas verkligen det betyder något bra. Hade det så första grav jag fick mf. Så håller tummarna att jag inte bara är skenis!
Hej igen och grattis
HålLt mig borta härifrån ett tag.
Har börjat min drömutbildning på hheltid....vet inte om jag vill försöka få barn längre medans jag går den?
Har iaf äl på onsdag enligt Appen. Enligt tidigare erfarenheter är den imorgon, sexade igår kväll. Får väl se om det är ment to be s.a.s
BIM igår men ännu ingen mens. Konstiga stickningar i vad kag tror är vänster äggstock. O ett konstigt illamående som bara ligger långt i backgrunden o gömmer sig.
Dock negativt på stckan så får se om mensen dyker upp. Har ju under alla mina år varit regelbunden!! O struntat i bebisplaner denna månad så inge övertänk här .