• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Här tog blödandet i ordentligt precis så får inse att mensen är här, precis på BIM. Tänker inte lita på cb plus igen om det inte är megastarka plus.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-20 04:25:58 följande:

Här tog blödandet i ordentligt precis så får inse att mensen är här, precis på BIM. Tänker inte lita på cb plus igen om det inte är megastarka plus.

Nej men vafan :( Jättestor kram till dig Pyret <3
  • Lizzie09

Här är tempen fortfarande hög och brösten har börjat göra ont och dom har svullnat upp ordentligt. BIM idag och efter många dagar med mensvärk så kan jag nog vänta mig en smärtsam mensvärk när det väl drar igång, ajaj!

• carolinheiner

Amen nää :( trodde verkligen de va dags för dig nu!!
  • Pyret 85

Tack tjejer! Va ledsen igår kväll. Nu känns det mest som men va fan, kunde det inte vara dags nu. <3 till er!

• Reggi

Neej vad fan massa kramar till dig <3
  • Nostalgity

Hej... Ni som varit gravida nyligen lr är. Hur många dagar efter äl har tröttheten Kommit?

Jag är helt slut! Kroppen värker och jag somnar vid lunch men är ändå trött resten av dagen! Detta funkar inte.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Lizzie09

Än så länge har inte mensen dykt upp. Och har inga tecken på att den är på G än heller. Tappen är hög och stängd och jag har rätt mycket flytningar. Har haft lite annorlunda molvärk sedan i måndags och den har blivit starkare för varje dag sedan dess. Brukar bara ha stark mensvärk precis när mensen drar igång. Fått negativt på testet idag också så mensen kommer nog imorgon.

• Gummsan
    Nostalgity skrev 2015-03-20 17:08:33 följande:

Hej... Ni som varit gravida nyligen lr är. Hur många dagar efter äl har tröttheten Kommit?

Jag är helt slut! Kroppen värker och jag somnar vid lunch men är ändå trött resten av dagen! Detta funkar inte.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Min trötthet började innan bim iaf. Äl +7 kanske
  • Gummsan

Kram <3
Svar på tråden BIM September 2014