• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09

Svagt, svagt streck på stickan idag! Åh vad jag hoppas att det inte är spök.. Är på BIM+1, tempen har legat stadigt på 36.4 i en vecka, har en mycket annorlunda molvärk i livmodern och tuttarna gör mer och mer ont. Hoppashoppas!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-21 07:05:57 följande:

Svagt, svagt streck på stickan idag! Åh vad jag hoppas att det inte är spök.. Är på BIM+1, tempen har legat stadigt på 36.4 i en vecka, har en mycket annorlunda molvärk i livmodern och tuttarna gör mer och mer ont. Hoppashoppas!

håller tummarna för dig <3
  • Emmissara

Ni som har tempat, behöver er hjälp

Ska de se ut såhär? (Har 2 appar för att jämföra lite)

• Emmissara
    Emmissara skrev 2015-03-21 09:40:34 följande:

Ni som har tempat, behöver er hjälp

Ska de se ut såhär? (Har 2 appar för att jämföra lite)

phpWVrRoq19436.jpg

Ena bilden kom visst bara med så här är den andra

• Iljans

Ni som har plussat, hur har det känns i eran kropp? I normalt fall brukar mina bröst växa till sig mellan äl och mens, dom brukar kännas tunga och bli mycket större. Nu har jag min BIM på tisdag, men mina bröst känns inte alls större eller svullna, kan det vara tecke på grav? Vågar typ inte ta ett test för Är så rädd att det ska vara neg. Dessutom

Så var min mens c.a 6 dagar sen förra månaden. Jag har molande värk i magen till och från men vet inte om det är det vanliga som händer när mensen är på g??

• fruannie

Och där kom min mens och den ser allt annat än normal ut. Gissar på att jag har rester kvar fortfarande trots att jag redan har haft en mens efter blödningen från missfallet slutat.

• Iljans

Vad tråkigt :(((

fruannie skrev 2015-03-21 09:54:00 följande:

Och där kom min mens och den ser allt annat än normal ut. Gissar på att jag har rester kvar fortfarande trots att jag redan har haft en mens efter blödningen från missfallet slutat.

• SecretlyMe

Emmissara, vad menar du med "ska"?

• Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-21 10:08:51 följande:

Emmissara, vad menar du med "ska"?

att det är så mycket upp och ner (och det är ganska stora hopp också) 
Svar på tråden BIM September 2014