BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Svagt, svagt streck på stickan idag! Åh vad jag hoppas att det inte är spök.. Är på BIM+1, tempen har legat stadigt på 36.4 i en vecka, har en mycket annorlunda molvärk i livmodern och tuttarna gör mer och mer ont. Hoppashoppas!
Svagt, svagt streck på stickan idag! Åh vad jag hoppas att det inte är spök.. Är på BIM+1, tempen har legat stadigt på 36.4 i en vecka, har en mycket annorlunda molvärk i livmodern och tuttarna gör mer och mer ont. Hoppashoppas!
Ni som har tempat, behöver er hjälp
Ska de se ut såhär? (Har 2 appar för att jämföra lite)

Ni som har tempat, behöver er hjälp
Ska de se ut såhär? (Har 2 appar för att jämföra lite)

Ni som har plussat, hur har det känns i eran kropp? I normalt fall brukar mina bröst växa till sig mellan äl och mens, dom brukar kännas tunga och bli mycket större. Nu har jag min BIM på tisdag, men mina bröst känns inte alls större eller svullna, kan det vara tecke på grav? Vågar typ inte ta ett test för Är så rädd att det ska vara neg. Dessutom
Så var min mens c.a 6 dagar sen förra månaden. Jag har molande värk i magen till och från men vet inte om det är det vanliga som händer när mensen är på g??
Och där kom min mens och den ser allt annat än normal ut. Gissar på att jag har rester kvar fortfarande trots att jag redan har haft en mens efter blödningen från missfallet slutat.
Vad tråkigt :(((
Och där kom min mens och den ser allt annat än normal ut. Gissar på att jag har rester kvar fortfarande trots att jag redan har haft en mens efter blödningen från missfallet slutat.
Emmissara, vad menar du med "ska"?
Emmissara, vad menar du med "ska"?