• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • knaappeen
    Pyret 85 skrev 2015-03-19 20:00:32 följande:

Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.

Nej än är det inte kört!! Håll hoppet ett tag till tjejen! Kan vara gammalt blod bara o kroppen som intr fattade att mensen intr skulle komma<3
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Pyret 85
    knaappeen skrev 2015-03-19 20:11:43 följande:
    Nej än är det inte kört!! Håll hoppet ett tag till tjejen! Kan vara gammalt blod bara o kroppen som intr fattade att mensen intr skulle komma<3
    Tack för peppen men jag tror faktiskt att det är kört. Mensvärk nu också.
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-19 16:43:04 följande:

lizzie, hur har det gått? Fått de nya testerna?

Fått testerna och tänkte testa nu ikväll. Tror dock att mensen kommer dyka upp inatt..
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-19 20:00:32 följande:

Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.

Nejmen! :( Hoppas att det bara är en genombrottsblödning Pyret.. Håller tummarna så hårt att det är ofarliga flytningar <3
  • eagle87
    Pyret 85 skrev 2015-03-19 19:00:32 följande:

Va men de va verkl ett jätte tydligt pluss???? Såg inte ut som spök??
  • FruA78

Håller tummarna pyret att det ska gå bra. Jag hade en liten blödning vid första graviditeten på dag äl + 10 och då plussade jag svagt sen på kvällen och blödningen försvann och kom inte tillbaka.

• Pyret 85

Tack alla för era peppande ord <3 jag vågar inte hoppas på det bästa just nu. Känns som det runnit hur mycket som helst men när jag tittat så har där bara varit lite rosa. Men tror det sätter igång i natt, har den känslan bara.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-19 20:38:16 följande:
    Fått testerna och tänkte testa nu ikväll. Tror dock att mensen kommer dyka upp inatt..
    Håller tummarna för plus!
  • Lizzie09

Det blev tyvärr ett negativt test, så kan räkna med att mensen kommer inatt eller imorgon.. :(

Svar på tråden BIM September 2014