BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.
lizzie, hur har det gått? Fått de nya testerna?
Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.
Håller tummarna pyret att det ska gå bra. Jag hade en liten blödning vid första graviditeten på dag äl + 10 och då plussade jag svagt sen på kvällen och blödningen försvann och kom inte tillbaka.
Lizzie09: håller tummarna nu för dig ikväll!
Tack alla för era peppande ord <3 jag vågar inte hoppas på det bästa just nu. Känns som det runnit hur mycket som helst men när jag tittat så har där bara varit lite rosa. Men tror det sätter igång i natt, har den känslan bara.
Det blev tyvärr ett negativt test, så kan räkna med att mensen kommer inatt eller imorgon.. :(