• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09

BIM+2 idag och inga tecken på mens än så länge. Tog inget test imorse så kanske blir ett ikväll istället

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-22 10:59:32 följande:

BIM+2 idag och inga tecken på mens än så länge. Tog inget test imorse så kanske blir ett ikväll istället

åååh spännande!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-22 11:23:05 följande:
    åååh spännande!
    Har dock en känsla av att mensen kommer dyka upp idag, så får se :/
  • Lizzie09

Känslan stämde rätt bra. Får rosa på pappret när jag torkar mig. Dock brukar mensen alltid dra igång med full fart på en gång och jag brukar ha hemsk mensvärk direkt, men nu har det bara varit lite grann i några timmar och är bara lite öm i magen. Men det kommer väl säkert framåt kvällen.. Usch, blir så satans sur på spökstreck och att kroppen är så jävla bra på att luras.. Fy fan!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-22 16:41:44 följande:

Känslan stämde rätt bra. Får rosa på pappret när jag torkar mig. Dock brukar mensen alltid dra igång med full fart på en gång och jag brukar ha hemsk mensvärk direkt, men nu har det bara varit lite grann i några timmar och är bara lite öm i magen. Men det kommer väl säkert framåt kvällen.. Usch, blir så satans sur på spökstreck och att kroppen är så jävla bra på att luras.. Fy fan!

Blä. För mig brukar det också dra igång direkt och inte så som det gjorde denna gången. Kroppen kan verkligen luras.
  • Pyret 85

Blev precis moster igen. Jag vill också få en bebis! Åååh! Missförstå mig inte, är jätteglad men när fan är det min tur??

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-03-22 08:42:22 följande:

Här är mensen på g............... Hur länge ska man orka ??

Åh va jobbigt. Vet hur du känner... Precis hur långe ska man orka leva i denna väntan?
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-03-22 15:41:44 följande:

Jävla skit :( ska ni börja försöka aktivt nästa gång?
  • Pyret 85

Mensen så gott som borta redan. Brukar blöda kraftigt i tre-fyra dagar för att sen bli mindre. Har blödigt två dagar och idag knappt inget. Ont som tusan i ljumskarna idag och har varit smått illamående. Vad händer liksom?

• Carerra
    Pyret 85 skrev 2015-03-22 20:04:28 följande:

Mensen så gott som borta redan. Brukar blöda kraftigt i tre-fyra dagar för att sen bli mindre. Har blödigt två dagar och idag knappt inget. Ont som tusan i ljumskarna idag och har varit smått illamående. Vad händer liksom?

En väninna till mig blödde precis som du men misstänkte att hon var gravid eftersom det var så sparsamt, och mycket riktigt, det var hon!
Svar på tråden BIM September 2014