• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-22 18:32:00 följande:
    Blä. För mig brukar det också dra igång direkt och inte så som det gjorde denna gången. Kroppen kan verkligen luras.
    Usch ja. Blödningen är fortfarande väldigt sparsam, har klarat mig med ett trosskydd i flera timmar. Har inte ont alls vilket är väldigt ovanligt. Som jag skrev innan så brukar den alltid dra igång rejält på en gång och då brukar det vara mycket klumpar och en tampong brukar bli full på 3 timmar (ursäkta all info). Men nu är den mer tunn och klar rosa/röd. Vad pysslar våra kroppar med Pyret?
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-03-22 18:57:45 följande:
    Jävla skit :( ska ni börja försöka aktivt nästa gång?
    Ja det ska vi, och då tänkte vi testa Bisolvonmetoden :)
  • Pyret 85
    Carerra skrev 2015-03-22 20:48:51 följande:
    En väninna till mig blödde precis som du men misstänkte att hon var gravid eftersom det var så sparsamt, och mycket riktigt, det var hon!
    Tog ett test nu på morgonen men det var så blankt det kunde bli.
  • SecretlyMe

Om det är så att FF har rätt hade jag äl i fredags, vilket betyder en lutealfas på 19 dagar. Hm.

• Lizzie09

Har fortfarande inte fått någon tempdipp, har legat på samma i flera dagar. "Ska" man ha tempdipp vid mens eller kan vissa få mens utan någon dipp alls?

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-03-23 09:18:14 följande:

Har fortfarande inte fått någon tempdipp, har legat på samma i flera dagar. "Ska" man ha tempdipp vid mens eller kan vissa få mens utan någon dipp alls?

Vissa kan få dippen dagen efter eller så sent som tre dagar senare har jag läst. Tempdippen kommer ju iom att progesteronet blir lågt vid mens. :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-23 10:19:56 följande:
    Vissa kan få dippen dagen efter eller så sent som tre dagar senare har jag läst. Tempdippen kommer ju iom att progesteronet blir lågt vid mens. :)
    Ah okej, tack! :)
  • Lizzie09

Har beställt hem både ÄL-tester och Bisolvon nu, så nästa månad kör vi all-in!

• SecretlyMe

FF har satt ut äl dag 13! Så det med att äl förskjuts när mensen blir sen stämmer tydligen inte för min del.

Går jag på min tidigare lutealfas har jag bim 2/4, men utgår jag från menscykelns längd är bim 7/2.

• FruA78

Fick mitt provsvar idag. Inget jag ville höra, är ännu mer knäckt nu och rädd. Det var en mola så nu blir det en massa blodprov och lungröntgen :( Graviditetsförbud på minst 3-4 månader beroende på hur resten av svaren blir. Tyckte det räckte med tråkigheter, känns verkligen inte roligt längre att försöka skaffa barn.

Svar på tråden BIM September 2014