BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Oj vilken chock! Å jobbigt å vänta i 2 v :(
Jo på VC fick jag veta att urinprovet visade positivt för graviditet, blev skickad till KK akut med remiss för att utesluta utomkvedsskap pga smärtan och blödningarna. Där fick jag göra ett nytt urinprov. Fick veta att testet var mkt svagt positivt (då hade jag ju kissat precis på VC, hade knappt något i blåsan). De gjorde ett VUL men han kunde inte se någonting alls på det. Inget utomkveds heller vilket iofs är väldigt positivt i detta sammanhanget. Han sa att det kunde vara för tidigt för att se något och rekommenderade mig att ta ett nytt gravtest via blodprov om två veckor. Men vafan ska jag va ovetande i två veckor?!?
Ja alltså jag hatar att inte veta. men har en del tester hemma så tänker faktiskt testa med dom ett par dagar för att se om det ökar i styrka. Men har inga höga förhoppningar faktiskt.
Det har nog varit ett tredje mf för dagens tester är mkt svagare idag. Men jag tar inte åt mig på samma sätt denna gången då jag enligt mig bara fick en normal mens och visste inte ens att jag var gravid.
Det har nog varit ett tredje mf för dagens tester är mkt svagare idag. Men jag tar inte åt mig på samma sätt denna gången då jag enligt mig bara fick en normal mens och visste inte ens att jag var gravid.
Ja alltså jag orkar inte brytas ner en gång till. Vi försöker inte ens aktivt nu, jag fick "mens" som jag skulle och har noll symptom så det är liksom bara att gå vidare som om inget hänt.
Ja alltså jag orkar inte brytas ner en gång till. Vi försöker inte ens aktivt nu, jag fick "mens" som jag skulle och har noll symptom så det är liksom bara att gå vidare som om inget hänt.
Är på dag 3 med Bisolvon (ÄL-5) och det börjar märkas! Har fått rikligare och mer lättflytande flytningar och tappen är redan öppen och väldigt mjuk (vet dock inte om Bisolvon har någon påverkan alls på själva tappen, men ändå). Enda nackdelen är att Bisolvontabletterna innehåller laktos och jag är känslig mot just laktos, så magen håller sig verkligen igång, hehehh.. Men det får jag stå ut med! :)
Fy vad jobbigt Pyret, tycker synd om dig som måste gå igenom det här en gång till. Inte nog med att missfall knäcker en men också all väntan med att inte veta hur det ligger till. Det tycker jag är skitjobbigt. Styrkekram till dig och hoppas att du snart får besked <3