• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87

Fick precis veta att min kusin är gravid igen. AllA 3 ggr så har de bestämt sig för att börja osen har mensen inte dykt upp. Vi började typ försöka samtidigt O hon blev gravid första försöket han föddes i okt O nu gravid igen O jag har inte sett en skymt av plus. Varför är allt så orättvist?

• Lizzie09
    Reggi skrev 2015-04-01 06:35:52 följande:

Det var kanske mensen som var lite svag i går för nu på morgonen var det som mensen brukar börja med.

Åh, attans :/
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-01 07:10:29 följande:

Måste bara få ventilera lite.. Min mens tog slut i tisdags förra veckan. I lördags fick jag blodblandade flytningar som har fortsatt sedan dess till och från. I söndags fick jag även ont i tjejmagen och det har också kommit och gått sedan dess. Man blir ju såklart jätteorolig. Ska ringa vårdcentralen och försöka få en tid under dagen för att kolla upp det.

Vad lustigt :/ Hoppas du får en tid så snart som möjligt så du får kolla upp det. Det kan inte vara en liten mellanblödning eller nått sånt som du har fått?
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-04-01 10:00:11 följande:

Fick precis veta att min kusin är gravid igen. AllA 3 ggr så har de bestämt sig för att börja osen har mensen inte dykt upp. Vi började typ försöka samtidigt O hon blev gravid första försöket han föddes i okt O nu gravid igen O jag har inte sett en skymt av plus. Varför är allt så orättvist?

Åh förstår att det måste kännas väldigt tufft :( Stor kram!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-01 11:11:41 följande:
    Vad lustigt :/ Hoppas du får en tid så snart som möjligt så du får kolla upp det. Det kan inte vara en liten mellanblödning eller nått sånt som du har fått?
    Fick en tid så sitter på vårdcentralen nu och väntar på att få lämna prover.
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-01 13:14:08 följande:
    Skönt att det gick så fort för dig att få en tid, hoppas det inte är någon fara med dig!
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2015-04-01 13:14:08 följande:
    Hur har de gått?
  • Pyret 85

Jo på VC fick jag veta att urinprovet visade positivt för graviditet, blev skickad till KK akut med remiss för att utesluta utomkvedsskap pga smärtan och blödningarna. Där fick jag göra ett nytt urinprov. Fick veta att testet var mkt svagt positivt (då hade jag ju kissat precis på VC, hade knappt något i blåsan). De gjorde ett VUL men han kunde inte se någonting alls på det. Inget utomkveds heller vilket iofs är väldigt positivt i detta sammanhanget. Han sa att det kunde vara för tidigt för att se något och rekommenderade mig att ta ett nytt gravtest via blodprov om två veckor. Men vafan ska jag va ovetande i två veckor?!? 

• Pyret 85

Det här visade mina tester hemma. Men inget stämmer med tidsperspektivet. Blev jag gravid på förra mensen så är jag på BIM + 12 idag och borde det inte vara starkare då? Och jag har ju knappast haft ÄL efter denna mensen än då jag är på dag 13 i cykeln. Annars är en teori att det blev mf och det var därför jag blödde när jag fick mens men jag testade ju negativt på helgen där så det stämmer inte heller. Blir galen alltså!!!!

• Lizzie09

Oj men vad konstigt.. Jobbigt för dig att behöva vänta så länge på nästa prov :/ Kram!

Svar på tråden BIM September 2014