BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Testet var så vitt jag kunde se neg.
Jag har varit cool och pos hittills.. Men de blir vårat 7e försök. Vi har kört med äl test en gång, och jag kollar av sekret o tappen. Vi har sex Regelbundet, inte för att vi måste utan för att vi efter 3+ år tsm fortf är lika tända på varann, så det känns toppen! Men nu börjar jag känna mig neg. Med 1an o 2an behövde vi knappt ha seX! Nu funkar de inte alls
Hur är det ang mannens ålder å spermier? Karln är 35 bara.
Börjar bli deprimerad hehe.
Bim på tisdag ca.
Har upptäckt en knöl i mitt ena bröst, fy vad orolig jag är.. Ska ringa och boka in ett läkarbesök imorgon. Har inte berättat för någon annan, vill inte oroa någon i onödan. Men kände att jag behöva lätta lite på hjärtat här hos er. Hoppas det är ok..
Jag har varit cool och pos hittills.. Men de blir vårat 7e försök. Vi har kört med äl test en gång, och jag kollar av sekret o tappen. Vi har sex Regelbundet, inte för att vi måste utan för att vi efter 3+ år tsm fortf är lika tända på varann, så det känns toppen! Men nu börjar jag känna mig neg. Med 1an o 2an behövde vi knappt ha seX! Nu funkar de inte alls ![]()
Bim på tisdag ca.
Åh, hoppas det bara var för tidigt att testa och att mensen håller sig undan.. Kram!
Har upptäckt en knöl i mitt ena bröst, fy vad orolig jag är.. Ska ringa och boka in ett läkarbesök imorgon. Har inte berättat för någon annan, vill inte oroa någon i onödan. Men kände att jag behöva lätta lite på hjärtat här hos er. Hoppas det är ok..
Jag har varit cool och pos hittills.. Men de blir vårat 7e försök. Vi har kört med äl test en gång, och jag kollar av sekret o tappen. Vi har sex Regelbundet, inte för att vi måste utan för att vi efter 3+ år tsm fortf är lika tända på varann, så det känns toppen! Men nu börjar jag känna mig neg. Med 1an o 2an behövde vi knappt ha seX! Nu funkar de inte alls
Bim på tisdag ca.
Tack <3 Jag ringde inte idag, förträngde det hela dagen.. Vet att det är väldigt ovanligt med bröstcancer i min ålder (23 snart), men man kan ju inte undvika att tänka på det värsta och att man faktiskt kan vara en av de få som drabbas i denna ålder. Är en vecka sedan jag upptäckte knölen, borde man vänta lite till innan man ringer läkaren eller borde jag ringa imorgon tycker ni? Usch, som att man inte har nog med annat att tänka på..
Nästa bim 26/4. Äl 13/4....