• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-03-25 09:57:27 följande:

Smiley på cb igår kväll. Ingen av oss va sugen men fick Till det iaf, hatar baby verkstad. Ska försöka få till det ikväll oxå. Hur gör Ni när sex känns som ett måste?

Vi kör på ändå. Båda vill verkligen skapa en liten så det funkar även om det inte finns lust till en början. Ja, det kanske inte blir supersexigt alla gånger, men vi gör det för en bra sak.

Är mitt upp i mensen. Mycket mensvärk denna månad Sånt hån det känns som.
  • Lizzie09

Nu är mensen slut för den här gången, skönt! Tänkte påbörja Bisolvonmetoden på tisdag, känner mig väldigt taggad på att testa detta! Ingen annan här som har funderat på att prova det?

• eagle87

Så var äl över för denna gång. Bim 8/4. Hoppas för ja orkar inte mer. Min mAn ville inte äns ha sex. Fick typ övertala han kändes SKIT. Första försöket efter spolning. Använde preseed glidmedel.

• SecretlyMe

Lycka till allihop.

Äl + 6 idag och har haft massor med hugg och "elektriska stötar" i äggstockarna. Har blivit sjuk oxå och hade feber efter att jag stigit upp imorse. Bättre nu däremot, vet inte hur kroppen mår..

Fick ju äl supertidigt nu. Tänker inte testa alls innan bim längre och så ska jag försöka sluta hänga på fl så önskar er alla lycka till :)

• Pyret 85

Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!

• Nostalgity

Här är en soM ska testa sig imorgon bitti

Tror dock inte de är något.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-27 19:32:09 följande:

Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!

Åh, kommer sakna dig! Lycka till med allt pyret!
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-03-27 19:52:31 följande:

Här är en soM ska testa sig imorgon bitti smile1.gif

Tror dock inte de är något.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Håller tummarna! :)
Svar på tråden BIM September 2014