BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Smiley på cb igår kväll. Ingen av oss va sugen men fick Till det iaf, hatar baby verkstad. Ska försöka få till det ikväll oxå. Hur gör Ni när sex känns som ett måste?
Nu är mensen slut för den här gången, skönt! Tänkte påbörja Bisolvonmetoden på tisdag, känner mig väldigt taggad på att testa detta! Ingen annan här som har funderat på att prova det?
Så var äl över för denna gång. Bim 8/4. Hoppas för ja orkar inte mer. Min mAn ville inte äns ha sex. Fick typ övertala han kändes SKIT. Första försöket efter spolning. Använde preseed glidmedel.
Lycka till allihop.
Äl + 6 idag och har haft massor med hugg och "elektriska stötar" i äggstockarna. Har blivit sjuk oxå och hade feber efter att jag stigit upp imorse. Bättre nu däremot, vet inte hur kroppen mår..
Fick ju äl supertidigt nu. Tänker inte testa alls innan bim längre och så ska jag försöka sluta hänga på fl så önskar er alla lycka till :)
Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!
Åh kommer sakna er. Verkar som den bästa tråden håller på dö ut :(
Här är en soM ska testa sig imorgon bitti
Tror dock inte de är något.
Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!
Här är en soM ska testa sig imorgon bitti ![]()
Tror dock inte de är något.
Lycka till nu pyret85 med bröllopet och allt. Kommer sakna dig!