BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nu har jag beställt tid på VC. Vill ha en kvinnlig läkare till detta så fick tid först nästa tisdag, är redan nervös..
Hoppas så mkt på denna månad att ja inte vet vad jag kommer ta mig till om mensen kommer. Har ibland molvärk O e typ gasig. Är på äl+6. Min mans släkting ska gifta sej 11 april ser inte fram emot att ha mens vara me hans elaka syrra O få massa frågor att när e de våran tur. 14 april 2014 föddes min systers bebis O de va första gången ja va skengravid gick med. I en bim tråd la upp test etc. Vill inte passera ett års gränsen.
Lizzie09: vad bra att du ringde bättre att kolla upp än att gå och vara orolig. Min kompis hade likadant en gång men det var ingen fara :) Hoppas det är detsamma för dig.
Nu fick jag veta att min läkare inte tycker att vi ska göra klart infertilitetsutredningen eftersom vi har lyckats på egen hand 2 ggr inom kort. Blir istället missfallsutredning om det blir ett tredje missfall. Känns båda bra och dåligt med det. Bra att hon tror att vi ska lyckas på egen hand. Dåligt eftersom jag är orolig att det ska vara nåt fel på mig. Har graviditetsförbud till och med slutet av juni dvs om lungröntgen ser bra ut imorgon. Blir galen känns som det aldrig kommer att bli någon bebis. I juni har vi försökt i 20 månader.
Lizzie09: vad bra att du ringde bättre att kolla upp än att gå och vara orolig. Min kompis hade likadant en gång men det var ingen fara :) Hoppas det är detsamma för dig.
Nu fick jag veta att min läkare inte tycker att vi ska göra klart infertilitetsutredningen eftersom vi har lyckats på egen hand 2 ggr inom kort. Blir istället missfallsutredning om det blir ett tredje missfall. Känns båda bra och dåligt med det. Bra att hon tror att vi ska lyckas på egen hand. Dåligt eftersom jag är orolig att det ska vara nåt fel på mig. Har graviditetsförbud till och med slutet av juni dvs om lungröntgen ser bra ut imorgon. Blir galen känns som det aldrig kommer att bli någon bebis. I juni har vi försökt i 20 månader.
Nu är första dagen med Bisolvon avklarad, det ska bli väldigt spännande att se om det får fart på mina ÄL-flytningar som i vanliga fall är nästintill obefintliga. 7 dagar kvar till ÄL!
Vet inte om mensen kommit eller varför jag får ljusrosa på pappret,klarar mig med binda. Vart lite små klumpar som vart mörkröda. Men inte alls som vanlig mens. Känns spm det rinner hela tiden men kommer bara på pappret när jag kissar, har fruktansvärd mensvärk. Vet inte riktigt när jag har bim, ff satte ute att jag hade bim i söndags. En annan visa att bim är på fredag.
Nu har jag beställt tid på VC. Vill ha en kvinnlig läkare till detta så fick tid först nästa tisdag, är redan nervös..
Det var kanske mensen som var lite svag i går för nu på morgonen var det som mensen brukar börja med.
Måste bara få ventilera lite.. Min mens tog slut i tisdags förra veckan. I lördags fick jag blodblandade flytningar som har fortsatt sedan dess till och från. I söndags fick jag även ont i tjejmagen och det har också kommit och gått sedan dess. Man blir ju såklart jätteorolig. Ska ringa vårdcentralen och försöka få en tid under dagen för att kolla upp det.