• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    Pyret 85 skrev 2015-05-27 06:48:28 följande:

Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.

åå vad härligt :D Grattis igen 
  • Lizzie09

Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..

• eagle87
    Pyret 85 skrev 2015-05-27 05:48:28 följande:

Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.

Åh va skönt :)
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 08:20:11 följande:

Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..

Vaa!!!! Åh gumman :( så så såå ledsen för din skull! Vi finns här för dej<3
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 09:20:11 följande:

Nej :( fy. Finns inga ord att skriva mer än att jag tycker enormt synd om dig <3 kram 
  • SecretlyMe

Men vad säger du..? Beklagar verkligen, såhär skulle det ju inte bli. Skickar kramar, önskar jag kunde göra mer än så!
  • Lizzie09

Tack snälla för ert stöd tjejer, det är så jävla tungt just nu.. Jag har haft en dålig magkänsla inför ultraljudet ett tag nu, så på ett sätt har jag nästan känt mig förberedd, men usch vad jobbigt det är.. Vi hade tänkt resa iväg i helgen för att berätta för flera stycken i familjen som bor längre bort, men nu har vi ställt in alltihop.. Vill bara börja blöda nu så man kan börja om.. Skulle varit i vecka 10 nu :(

• Pyret 85

Åååh gumman! Blev så ledsen när jag såg ditt inlägg på fb. Skrev till dig men du hade redan lämnat gruppen! Beklagar verkligen <3 massor med styrkekramar till dig <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-05-27 12:18:30 följande:
    Åååh gumman! Blev så ledsen när jag såg ditt inlägg på fb. Skrev till dig men du hade redan lämnat gruppen! Beklagar verkligen <3 massor med styrkekramar till dig <3
    Tack <3 Ja det är väldigt tungt just nu.. <3
  • FruA78

Åh nej fy Lizzie! Vad ledsen jag blir att läsa detta. Beklagar verkligen <3

Svar på tråden BIM September 2014