BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.
Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..
Var på VUL igår och doktorn beräknade mig till 8+4 (jag själv beräknade 8+5) så stämde ganska bra. Hjärtat tickade på fint. Känns som jag kan slappna av liiiite mer nu.
Det gick åt helvete på ultraljudet, jag kommer nu behöva invänta blödningar eller åka till kvinnokliniken och ta piller för att få ut det.. Tydligen har inte min kropp fattat att fostret är dött så därför har det inte satt igång av sig självt.. Så nu är jag tillbaka på ruta ett..
Tack snälla för ert stöd tjejer, det är så jävla tungt just nu.. Jag har haft en dålig magkänsla inför ultraljudet ett tag nu, så på ett sätt har jag nästan känt mig förberedd, men usch vad jobbigt det är.. Vi hade tänkt resa iväg i helgen för att berätta för flera stycken i familjen som bor längre bort, men nu har vi ställt in alltihop.. Vill bara börja blöda nu så man kan börja om.. Skulle varit i vecka 10 nu :(
Åh nej fy Lizzie! Vad ledsen jag blir att läsa detta. Beklagar verkligen <3