• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    Nostalgity skrev 2015-05-21 12:51:17 följande:

Bim idag och än så länge ingen syndaflod hehe

Håller tummarna. Du skulle testa imorn va? Har du tålamod att vänta?
  • Nostalgity
    SRMmamma87 skrev 2015-05-21 13:03:39 följande:

Håller tummarna. Du skulle testa imorn va? Har du tålamod att vänta?

Har inte tid till att köpa test idag, så det blir kanske på lördag jag testar.

Adå, det har jag känner som så, att för varje dag som går så har jag sparat en hundring på att inte köpa test. Hehe
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • knaappeen

Började med ProgesterAll kräm idag, villig o testa det mesta nu! Bara att vänta o se om mensen kmr1-2 juni

Även beställt hem Membrasin som ska vara bra för slemhinnor, kollat upp mina värden för sköldkörteln o fått ökad dos Levaxin och gjort ett VUL där allt såg bra ut.

Nu får det fan ta sig:-P

BIM 1-2 /5. 4e försöket efter MA 10e totalt

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • fruannie

Ringt till kk i dag och fått tid för vul 3 juni, kommer då va i 7+0. Hoppas tiden går fort och att jag kommer så långt.

• SecretlyMe

Fick telefontid med läkare nästa vecka eftersom de inte gör "prover hur som helst". Vafan?

• Pyret 85
    fruannie skrev 2015-05-21 18:12:46 följande:

Ringt till kk i dag och fått tid för vul 3 juni, kommer då va i 7+0. Hoppas tiden går fort och att jag kommer så långt.

spännande. Jag har VUL på tisdag och är då i v.8+5. Gick in i v.9 idag och nu har jag passerat då jag fick mitt första mf.

Har även fått foglossning redan. Väldigt lindrig än så länge och jag hoppas det stannar så,
  • fruannie
    Pyret 85 skrev 2015-05-21 19:06:55 följande:
    spännande. Jag har VUL på tisdag och är då i v.8+5. Gick in i v.9 idag och nu har jag passerat då jag fick mitt första mf.

Har även fått foglossning redan. Väldigt lindrig än så länge och jag hoppas det stannar så,
    Wow måste kännas skönt att ha kommit längre än nånsin? Tråkigt med foglossning men på nåt sätt måste de ändå va skönt att du känner av nåt va?

Jag får panik varje gång jag vaknar och känner att brösten inte spänner lika mycket som föregående dag. Men efter ett par timmar uppe har det börjat dra o ömma i dom igen.

Dagarna går såååå långsamt!!
  • Pyret 85
    fruannie skrev 2015-05-21 22:39:03 följande:
    Wow måste kännas skönt att ha kommit längre än nånsin? Tråkigt med foglossning men på nåt sätt måste de ändå va skönt att du känner av nåt va?

Jag får panik varje gång jag vaknar och känner att brösten inte spänner lika mycket som föregående dag. Men efter ett par timmar uppe har det börjat dra o ömma i dom igen.

Dagarna går såååå långsamt!!
    Ja det känns riktigt skönt. Det är något som känns annorlunda denna gången men kan inte sätta fingret på vad. Men känns positivt iaf.  Jo klart det är skönt att jag har symptom. Vissa dagar kräker jag väldigt mkt också.

Ja dagarna sniglar sig fram. 
  • Nostalgity

Nytt bim 17/6. Känner mig inte så ledsen faktiskt, händer mycket i mitt liv just nu så det är mer "händer det så händer det"... Känner mig rätt tillfredsställd med allt just nu, fastän bebislängtan finns!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe

Nu sitter vi på väntelistan för utredning.

Svar på tråden BIM September 2014