• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Gummsan
    fruannie skrev 2015-05-19 11:38:57 följande:

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här. phpRbCGOi81813.jpg

Grattis!!
  • Emmissara

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här.

åå vad härligt, Grattis, Nu håller vi alla tummarna att det ska gå vägen :) 
  • Lizzie09

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här. phpRbCGOi81813.jpg

Grattis! :)
  • carolinheiner

Grattis :)
  • fruannie

Tack alla!!!

Jag tycker nästan de är jobbigare nu när jag har de bekräftat bara nästan går o väntar på att börja blöda. Blev ju lovad ett vul när jag hade senaste missfallet vid nästa graviditet så jag får väl ringa o boka de så jag får kanske en tid om ett par veckor. Så sätter jag upp små delmål, första är 5+6 då hade jag 1:a missfallet och sen 7+2 då hade jag 2:a missfallet. Så måste jag försöka slappna av, 4+6 idag.

• SecretlyMe

Grattis fruannie, önskar dig stort lycka till <3

Tredje gravidbeskedet jag fått idag, jösses..... :)

• Pyret 85

Stort grattis!
  • Pyret 85
    fruannie skrev 2015-05-19 15:27:50 följande:

Tack alla!!!

Jag tycker nästan de är jobbigare nu när jag har de bekräftat bara nästan går o väntar på att börja blöda. Blev ju lovad ett vul när jag hade senaste missfallet vid nästa graviditet så jag får väl ringa o boka de så jag får kanske en tid om ett par veckor. Så sätter jag upp små delmål, första är 5+6 då hade jag 1:a missfallet och sen 7+2 då hade jag 2:a missfallet. Så måste jag försöka slappna av, 4+6 idag.

Ja jag har också små delmål. Nästa är 7+6 som jag fick mitt första mf, är i v.7+5.
Svar på tråden BIM September 2014