• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    SRMmamma87 skrev 2015-07-29 18:09:47 följande:
    Kanske ta ett digitalt?
    Jag har funderat på det, men ska vänta en vecka till iaf, så får vi se vad som händer då. 
  • Lizzie09

Ä n t l i g e n är mensen häär! Har aldrig varit (och kommer nog aldrig mer vara) så glad över att den är här. Snart kan vi Äntligen försöka på nytt!

• SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2015-07-30 12:59:58 följande:

Ä n t l i g e n är mensen häär! Har aldrig varit (och kommer nog aldrig mer vara) så glad över att den är här. Snart kan vi Äntligen försöka på nytt!

Vad glad jag blir för er skull!
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2015-07-30 12:59:58 följande:

härligt :D 
  • FruA78

Vad skönt Lizzie förstår känslan enda gången jag är glad att få mens är efter missfall. Nu hoppas jag att du inte får någon mens nästan månad och ett bra tag framöver ;)

• eagle87

Inte skrivit på ett tag. Inte haft så mkt O skriva. Börjar närma mig äl igen. Fick typ nästan pos idag kommer få pos imorn. Hade sex igår O förrigår. Vet inte om man ska ha idag lr vänta till imorn nu?

Lizzie bra med mens

SRmamma fint va din sambo sa. Hoppas han har rätt :)

• SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-08-04 18:16:16 följande:

SRmamma hur går de?
    Är själv på äl+2. Segt

Tackar som frågar. Är på ÄL+8 typ. Inte använt Äl tester denna månad, men om det följer de tidigare cyklarna så ligger jag där. 

Är väldigt kämpigt mentalt just nu. Hade besök av några nära vänner till familjen i veckan och pratade med dem om det. De försökte i 12 år innan de fick sin son. Otroligt hur annorlunda en konversation är med någon som varit i samma sits. Väldigt skönt att prata med någon som förstår. 
Svar på tråden BIM September 2014