BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Kanaapen: oj vad hemskt! Hoppas att du snart mår bättre.
Lizzie: vad jobbigt att vänta en vecka till :(
Själv är jag på dag 13 idag men ingen äl än förra månaden på dag 17 och gången innan dess på dag 12 så min cykel har blivit knäpp. Brukar skilja som mest på 2-3 dagar innan missfallen inte en hel vecka som det är nu.
Är nu på dag 18. Har förmodligen haft ÄL, testar inte, men snittar på dag 17. Hade sex igår och min man säger "Vet du, det kändes annorlunda. Som om vi inte behöver göra detta igen. Som om det är klart. Jag tror jag precis gjorde dig gravid". Var ju fint sagt och underbart ifall fet stämmer, men tror inte det är större chans än något annan gång. Hoppet ligger lågt, som de senaste månaderna.
Är nu på dag 18. Har förmodligen haft ÄL, testar inte, men snittar på dag 17. Hade sex igår och min man säger "Vet du, det kändes annorlunda. Som om vi inte behöver göra detta igen. Som om det är klart. Jag tror jag precis gjorde dig gravid". Var ju fint sagt och underbart ifall fet stämmer, men tror inte det är större chans än något annan gång. Hoppet ligger lågt, som de senaste månaderna.
SRMmamma vad gulligt sagt hoppas verkligen att det blir så <3
Idag blev det glad gubbe så äl på dag 14 denna månad. Beräknad bim 13/8
Idag blev det glad gubbe så äl på dag 14 denna månad. Beräknad bim 13/8
Alltså jag orkar inte med denna väntan.. Igårkväll kom det lite blod på pappret när jag torkade mig, och jag blev så jäkla glad över att mensen Äntligen var på G! Tror ni att det kom något mer sen? Nä, inte ett dugg. Blir så himla trött :(
hejsan, har varit borta härifrån i en vecka nu, jag fick blödning i lördags och trodde då att det var mensen (tog ett till test förra onsdagen som var svagare än testet som ni fick se). Den dagen hade jag inte jätte mycket mens men lite under det normala men sedan dess har jag bara haft lite lite. Idag var även den första dagen jag mätte sedan förra onsdagen och jag har fortfarande en temp över linjen. Så vet inte riktigt vad jag ska göra.
Tog ett test i morse, det går att skymta en linje men den är ju inte starkare än förra veckans test.
hejsan, har varit borta härifrån i en vecka nu, jag fick blödning i lördags och trodde då att det var mensen (tog ett till test förra onsdagen som var svagare än testet som ni fick se). Den dagen hade jag inte jätte mycket mens men lite under det normala men sedan dess har jag bara haft lite lite. Idag var även den första dagen jag mätte sedan förra onsdagen och jag har fortfarande en temp över linjen. Så vet inte riktigt vad jag ska göra.
Tog ett test i morse, det går att skymta en linje men den är ju inte starkare än förra veckans test.