• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara

Vågar inte riktigt tro det, men ska ta ett test imorgon så får se vad det visar.

Idag drack jag ganska mycket vid frukost innan jag tog testet så vet ej om de kan ha gjort att se är så svagt?

SRMmamma87 skrev 2015-07-21 11:14:15 följande:

Jag ser ett svagt streck.

FruA78 skrev 2015-07-21 11:24:03 följande:

Ser också ett svagt streck! Håller tummarna <3

eagle87 skrev 2015-07-21 12:48:51 följande:

Ser :)

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-22 09:21:33 följande:

Emisssara och Lizzie hur går det för er?

Jag har fått svagt positiva tester i över en vecka, så har kontaktat gyn för att försöka få lite klarhet i vad som sker. Trodde först att det var väldigt starka spökstreck, men testade med sambons urin och då var testet helt blankt. Är på dag 52 efter cytotec idag och mensen har fortfarande inte kommit, så det känns som att något är lite lurt!
  • miamarina84
    Emmissara skrev 2015-07-21 11:10:04 följande:

Vad tror ni?

Ser man lättare som man delar på stickan? :)
  • SRMmamma87

Ringde tillbaka till gyn idag, tre veckor sedan vi gav sperma- och blodprover. Tog en evighet att komma genom kön. Fick sedan svaret att de inte bokat något över hela sommaren så de har massa fall som väntar på hög att bli inbokade. De kan inte ens börja titta på att boka dessa innan vecka 36, då deras höstscheman inte har satts än. Och då är det väntetid pga. de som ligger före oss i kön. Jag skulle ringa tillbaka i September för att höra hur det gick. Rynkar på näsan

Så grymt frustrerande Skrikandes

• miamarina84
    SRMmamma87 skrev 2015-07-23 13:04:33 följande:

Ringde tillbaka till gyn idag, tre veckor sedan vi gav sperma- och blodprover. Tog en evighet att komma genom kön. Fick sedan svaret att de inte bokat något över hela sommaren så de har massa fall som väntar på hög att bli inbokade. De kan inte ens börja titta på att boka dessa innan vecka 36, då deras höstscheman inte har satts än. Och då är det väntetid pga. de som ligger före oss i kön. Jag skulle ringa tillbaka i September för att höra hur det gick. 

Så grymt frustrerande 

Vafasen ni har ju väntat tillräckligt, inte ok :(
Svar på tråden BIM September 2014