BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ser också ett svagt streck! Håller tummarna <3
Vad tror ni? 
Vågar inte riktigt tro det, men ska ta ett test imorgon så får se vad det visar.
Idag drack jag ganska mycket vid frukost innan jag tog testet så vet ej om de kan ha gjort att se är så svagt?
Jag ser ett svagt streck.
Ser också ett svagt streck! Håller tummarna <3
Ser :)
Emisssara och Lizzie hur går det för er?
Emisssara och Lizzie hur går det för er?
Knaappeen? Hur går det för dig?
Vad tror ni?
Ringde tillbaka till gyn idag, tre veckor sedan vi gav sperma- och blodprover. Tog en evighet att komma genom kön. Fick sedan svaret att de inte bokat något över hela sommaren så de har massa fall som väntar på hög att bli inbokade. De kan inte ens börja titta på att boka dessa innan vecka 36, då deras höstscheman inte har satts än. Och då är det väntetid pga. de som ligger före oss i kön. Jag skulle ringa tillbaka i September för att höra hur det gick. 
Så grymt frustrerande 
Ringde tillbaka till gyn idag, tre veckor sedan vi gav sperma- och blodprover. Tog en evighet att komma genom kön. Fick sedan svaret att de inte bokat något över hela sommaren så de har massa fall som väntar på hög att bli inbokade. De kan inte ens börja titta på att boka dessa innan vecka 36, då deras höstscheman inte har satts än. Och då är det väntetid pga. de som ligger före oss i kön. Jag skulle ringa tillbaka i September för att höra hur det gick.
Så grymt frustrerande
Lizzie: vad sa Gyn? Håller tummarna att du är gravid igen.