• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-07-16 11:51:14 följande:

Ja ni vet ju att det är självaste Mission Impossible att ta kort på ett graviditetstest, men här har vi dagens iallafall. Jag vågar inte få upp några förhoppningar alls, så jag gissar på spök! phpn9fJhg06201.jpg

Jag ser! Hoppas det blir starkare <3
  • Pyret 85

Jag håller mina tummar så hårt för alla här som ännu inte fått sina plus. <3

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-16 12:42:12 följande:

Håller tummarna för dig Lizzie. Spännande :)

Tack, jag håller tummarna för dig också FruA! Hoppas inte att din mens dyker upp.. När har du BIM?
  • eagle87

Här har mensen kommit igång. Hade en läkartid idag. De sa att de gjort allt de kunnat alla tester etc. Så nu är nästa steg ivf men de 9 månader kvar, så har de inte tagit sig till april får vi ivf gratis 2 försök plus frysförsök om de finns embryo kvar. Min man är ok med det. Jag har delade känslor. En del av mig lättad och en del av mig förkrossad att vi kanske inte kommer lyckas på egen hand.

• FruA78

Lizzie: jag hade Bim i måndags men tor nog mer på igår jag hade fick inte min äl förens på dag 17 denna månad. När har du?

• FruA78

Eagle87: jobbigt med mens :( Skönt att din man är med på det nu, men jobbigt att vänta. Hoppas att ni lyckas på egen hand innan dess.

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-16 16:26:38 följande:

Lizzie: jag hade Bim i måndags men tor nog mer på igår jag hade fick inte min äl förens på dag 17 denna månad. När har du?

Okay! Jag har inte en aning :/ Har inte fått första mensen efter missfallet än som var den 1 juni.. Känns lite jobbigt att inte ha en aning, vet ju inte alls om jag ens har haft ÄL än. Så antingen får gärna gravtesten ge klara besked eller så får mensen komma väldigt snart :)
Svar på tråden BIM September 2014