• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FruA78

SRMmamma åh vad jobbigt att det ska ta så lång tid för er att få svar.

Själv krånglade det till det att min mens kom 4 dagar för sent så nu hinner jag inte göra spolningen av livmodern i augusti eftersom vi åker på semester då. Får vänta till slutet av september.

• SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-07-23 19:03:06 följande:

SRMmamma åh vad jobbigt att det ska ta så lång tid för er att få svar.

Själv krånglade det till det att min mens kom 4 dagar för sent så nu hinner jag inte göra spolningen av livmodern i augusti eftersom vi åker på semester då. Får vänta till slutet av september.

Alltid ska det vara något som krånglar
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-23 18:58:02 följande:

Lizzie: vad sa Gyn? Håller tummarna att du är gravid igen.

Dom sa att jag får ringa och prata med gynmottagningen på sjukhuset eller den privata gynkliniken för att få ett ultraljud. Så får se om jag avvaktar lite till eller om jag ringer imorgon
  • knaappeen
    SRMmamma87 skrev 2015-07-23 08:10:49 följande:

Knaappeen? Hur går det för dig?

Tack som frågar.<3

Jag hade en helgalen BIM dag..

Först kom mensen tråkigt nog. Och som att det inte var nog så blev jag biten av en HUGGORM mitt på asfalt,alltså inte ens i närheten av någon skog så åkte in till akuten som man bör göra efter bett.

Och tillståndet blir helt plöstligt väldigt illa , systematisk chock o jag skickas upp på intensivvårdsavdelning(IVA) för att få ett antidot serum o bedövning o smärtstillande o ta massa prover. Var tydligen livshotande om man fick systematisk chock... Hektisk natt...Kom hem i tisdags med en arm som var äckligt svullen!!

Haha skrattar ganska mkt åt det såhär i efterhand . jag är den minst friluftiga människan o så händer detta:-P

Så nä nu får min karma faktiskt vara på min sida!!!

Fått nya värden på min sköldkörtel som nu ligger på 0.08 o fertilitetsläkare brukar sägs stt under 1 är optimalt för graviditet.

Håller tummarna för kommande månader. Ska iaf ringa fertilitetskliniken i aug enligt överenskommelse innan sommaren.

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • SRMmamma87
    knaappeen skrev 2015-07-26 22:23:50 följande:

Tack som frågar.<3

Jag hade en helgalen BIM dag..

Först kom mensen tråkigt nog. Och som att det inte var nog så blev jag biten av en HUGGORM mitt på asfalt,alltså inte ens i närheten av någon skog så åkte in till akuten som man bör göra efter bett.

Och tillståndet blir helt plöstligt väldigt illa , systematisk chock o jag skickas upp på intensivvårdsavdelning(IVA) för att få ett antidot serum o bedövning o smärtstillande o ta massa prover. Var tydligen livshotande om man fick systematisk chock... Hektisk natt...Kom hem i tisdags med en arm som var äckligt svullen!!

Haha skrattar ganska mkt åt det såhär i efterhand . jag är den minst friluftiga människan o så händer detta:-P

Så nä nu får min karma faktiskt vara på min sida!!!

Fått nya värden på min sköldkörtel som nu ligger på 0.08 o fertilitetsläkare brukar sägs stt under 1 är optimalt för graviditet.

Håller tummarna för kommande månader. Ska iaf ringa fertilitetskliniken i aug enligt överenskommelse innan sommaren.

Men herregud! Stackars dig! Har själv blivit biten av en huggorm, men undvek som tur var några större men. Krya på dig <3
  • Lizzie09

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde gynmottagningen eftersom det snart gått 8 veckor sedan missfallet och jag fortfarande inte fått min mens. Dom gav rådet att vänta ännu en vecka och ringa tillbaka om den inte kommit då heller.. Blir så jäkla trött på dehär, varför kan inte allt bara funka som det ska?!

• SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2015-07-28 18:29:58 följande:

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde gynmottagningen eftersom det snart gått 8 veckor sedan missfallet och jag fortfarande inte fått min mens. Dom gav rådet att vänta ännu en vecka och ringa tillbaka om den inte kommit då heller.. Blir så jäkla trött på dehär, varför kan inte allt bara funka som det ska?!

Jobbigt att behöva vänta ännu längre inland känns det som om fet är fet enda svaret alla ger.
Svar på tråden BIM September 2014