Pco och sköldkörteln
Får tyvärr meddela att jag fått ett tidigt mf, känns så fruktansvärt orättvist.
Hur ska man orka gå vidare...
Får tyvärr meddela att jag fått ett tidigt mf, känns så fruktansvärt orättvist.
Hur ska man orka gå vidare...
NEJ NEJ NEJ
Läste ditt inlägg med gravtestet och blev så glad för er skull, för att komma ett steg längre ner i flödet och läsa det tråkiga beskedet!
Vet inte vad jag ska säga mer än att det är fruktansvärt orättvist, tråkigt och det skär i hjärtat att höra det! Jag vet hur du känner och det är så fruktansvärt tungt! Skickar dig den största kramen, även om jag vet att det inte är mkt till hjälp!
Då har vi vart på möte med läkaren och remissen åker snart iväg! Efter jul blir det ivf om allt går enligt planerna!
Jadu....återstår att se. Helt otroligt detta!
Men vad jag stör mig på eran sits....säklart ni ska ha rätt att få finansiering!!! Som du skriver, man ska inte ha några gemensamma....
Monn>> Jag ska på vul imorgon igen...nervöst. Varit jobbiga dagar att gå och vänta dessa dagar.
Man vet ju aldrig!
Ökat upp min levaxindos nu med. Den ska ju höjas i snitt 25 % när man är gravid. Orolig för det ska ställa till det med! Får lämna prov varje månad under graviditet här...
Skönt ni snart kan börja med insem!!
Det gick bra idag på vul! fostret hade växt som det skulle och hjärtat slog! Det känns ofattbart och vi är så glada!! är i v.8+2 och får nu vända oss till våran MVC istället.
Jag har lite svårt att våga hoppas ännu tyvärr, men ska försöka att vara glad.
Åh vad härligt! Grattis :)
Engsan>> vanligast vid ivf när man plusat är att man får ett tidigt vul. Brukar vara runt v.7-9. Dock nu när jag trodde det varit mf och hade tid för spola igenom livmodern, upptäckte dem hinnblåsan...så blev den gången och sen vid v7 och nu v8.
Så jag avslutades där nu. Vet inte om mvc kan fixa nån mer, troligen inte. Men jag ska höra med min privata gyn i grannstaden, hade varit skönt med ett nytt runt v.12 med. Innan vi berättar för familjerna osv.
Jo jag kommer också vilja det, som jag skrev. Är så orolig. Jobbiga veckor. Så tråkigt man bara inte kan slappna av!
Väntar på nytt provsvar för sköldkörteln med. Nervöst där med.
Oj glömt skriva. Värdena låg jättebra, så kändes jätteskönt.
Även bokat in vul i början av dec, hos en privat jag gått hos innan. Dem förstod min oro. Jag kan inte vänta ända till rul. Måste få se igen. Detta har varit så ofattbart och jag har svårt att slappna av.