Pco och sköldkörteln
Fick samtal från kliniken igår. Om inte mensen kommit till helgen så gör jag ett till gravtest för säkerhetsskull, och sen börjar jag med tabletter för att framkalla mensen! Så snart är vi igång! Wiiiiieee
Fick samtal från kliniken igår. Om inte mensen kommit till helgen så gör jag ett till gravtest för säkerhetsskull, och sen börjar jag med tabletter för att framkalla mensen! Så snart är vi igång! Wiiiiieee
Hej alla tjejjer! Hur länge fick ni äta Levaxin för att få ner sköldkörtelvärdet? Jag har snart hållt på ett år och värdet "står och stampar" trots doshöjningar. Känns så förtvivlat jobbigt då vi inte kan börja med IVF innan dess. Hur gick det för er och har ni några tips?
Ja ge inte upp! Kändes hopplöst imellanåt, men plötsligt händer det. (med lite hjälp på traven)
Har läst flera bloggar och följt vissa som kämpat såå länge och sen lyckas. Har gett mig kraft att fortsätta..
Allt gick bra på RUL idag! Var en livlig krabat. Svårt förstå at vår lilla 4-celliga klump blivit till en liten människa.

Så skönt att höra! Vilken vecka nu då? Det går så fort så svårt att hänga med! Är det 18 redan?? På vilken dag gjorde ni återföringen gweny?
Jag känner lite lätta ryck ibland, men inget kraftigt än. Men kommer nog snart för oj vad h*n grejade där inne...
11/6 har både SU & barnmorskan idag sagt.
Åh vad jag vill uppleva den känslan igen! Tänk att det har nog gått snart 5 år av kämpande för det där plusset! Kämpande och all frustrerande väntan!!!!!
Ja verkligen! Idag är det dag 6 av proveratabletterna så får se när det drar igång! Tyckte mig se tecken redan i förrgår och igår när jag var på toa! Men den har inte kommit igång i alla fall! Blir orolig att kroppen blir knäpp nu av dessa tabletter och kommer sätta käpparna i hjulet för oss!!!!
Theresan>> kul höra från dig! Oj vad fort tiden går. Redan 6 mån alltså.
Ok då drar vi igång på fredag! Nu jäklar ska här bli bäbis!!!!!!