• Gweny

Pco och sköldkörteln

engsan skrev 2016-04-23 15:51:06 följande:

Hoppas vårt embryo är lika starkt som era var.... Väldigt orolig för att det inte ska gå.....

Uch förstår det! Men tycker det er din/er tur nu!!!

Har inget bra att lugna med, men hoppas verkligen

Kram!
  • Gweny
    engsan skrev 2016-04-28 09:42:16 följande:

Blev ingen återföring, det klarade inte upptiningen!

Men nej!!! Åhhh.... Vet inte vad jag ska säga.

Ta er tid att deppa, detta är ju inte rättvist.

Ingen tröst just nu, men andra som varit med om samma har dem ställt om lite med medicinerna och så det blivit fler embryon nästa gång.

Hoppas ni finner kraft sen att orka igen.

KRAM!!
  • Gweny
    engsan skrev 2016-05-02 20:01:20 följande:

När mensen börjar drar vi igång med ny behandlig. Det blir dubbelt så hög dos menopur denna gång!

Om jag fick ägglossning när älstickan visade

Glad gubbe så borde jag få mensen kring kommande helg. Om den inte tänker fortsätt bråka med mig som den gjort senaste halvåret!!!

Bra dem kör tuffare! Varför vill dem inte prova långa protokollet om din mens strular?

Jag vågade inte lita på min, så kändes bra dem "styrde" kroppen.
  • Gweny
    engsan skrev 2016-05-02 21:10:26 följande:

Jag har ju ätit tabletter nu för att få äl så han trodde att den kommer nog normalt nu! Men vi får väl se! Jag frågade inget om långt ellert kort utan han sa bara att han vill köra korta igen! Funkar det inte denna gång heller så får man väl utvärdera om vi måste testa annorlunda nästa gång!

Ah ok! Vi får tro dem vet bäst!

Känner mig löjlig skriva, men du vet jag håller tummarna!! Vill så gärna ni ska få lyckas med.
  • Gweny

Jo det är bra. Svullen i fingrar & ben och otymplig.

Var hos BM igår, hade fått lite högt blodtryck, så måste dit nästa vecka redan.

Sen hade busungen lagt sig på tvären! Så hoppas h*n vänder sig rätt igen.

Allt är förberett, så nu väntar vi bara.

Helt fantastiskt nog...

Nu är det ju snart alla ofrivilliga barnlösas dag...

Tänke på alla som får kämpa, hur många det faktiskt är, både 1a gångs och vi sekundära! Känner sån tacksamhet för vi fick hjälp.

• Gweny
    engsan skrev 2016-05-04 11:13:32 följande:

Trots lite krämpor så låter det underbart! Hur många veckor är det kvar?

Hoppas han vänder sig rätt :)

Jo jag tror det blir en liten kille

Vår pojke och tjejen hans är i vecka 19 nu, börjar ha liten mage och vi börjar så smått att vänja oss vid tanken på barnbarn!

Idag har dom tid för ultra och hoppas nu allt är ok!

38 dagar kvar! Ingenting ju.

Dem flesta gissar på tjej, jag själv har ingen susning och svårt med namn också. .

Oj redan i v.19? Går fort. Skönt ni börjar smälta in det. Hoppas det blir en lekkompis till eran "snart gjorda" !!

Har eran klinik sommarstängt? Hade vår... Så blir ju inte många försök per termin man hinner...
  • Gweny
    engsan skrev 2016-05-10 13:50:08 följande:

Men orka!!!! Givetvis har ju inte mensen behagat att dyka upp! Borde kommit under helgen men icke det! Så än en gång faller schemat! Vist, den kan ju komma nu i dagarna också, men idag är det 18 sedan äl så börjar misstänka att det kanske inte blev någon äl fast Stickan slog om till glad gubbe!!!! Det är nog bara inte meningen att det ska lyckas för oss! :( nu börjar mitt tålamod och ork vara helt slut.........

Kan det inte räcka med krångligheterna nångång!!

Så trist! Vad säger din läkare om det?
  • Gweny
    engsan skrev 2016-05-10 20:52:06 följande:

Hm...han bara skicka mail dit idag och dom tyckte jag skulle avvakta till helgen. Och nu verkar det att den är på g. Förhoppningsvis kan jag räkna morgondagen som dag ett! Men vågar inte ropa hej ännu. Skönt om det vore så!

Hoppas, så ni kommer igång igen!!
  • Gweny

Skönt det kommer i rullning igen, även om det måste kännas tufft samtidigt.

Har själv bara 1 månad kvar nu, lite nervöst inför förlossningen.

• Gweny
    engsan skrev 2016-05-21 21:50:55 följande:

På måndag blir det ÄP! Godegud låt dem droga ner mig ordentligt så jag slipper den smärtan jag kände sist! Gruvar mig så jag mår illa!!!!!!!!!!!!

Uch vet känslan, äp var inte roligt!! Fy ont det gjorde.

Be om att få en lugnande tablett innan. Tog jag. Sen säg att den inte ska snåla med smärtlindring!!

Håller tummarna på många fina ägg!
Svar på tråden Pco och sköldkörteln