• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Anonym
    agirlnamedbill skrev 2014-09-03 11:09:57 följande:

Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)

Jag är nyss fyllda 32 år och väntar mitt andra barn 19 april. Är alltså i v 8 nu och har sedan innan en liten tjej som är född i april 2012. Det kan faktiskt bli så att min nummer två kommer på samma datum som ettan :)
  • tjej89

Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)

Jag är 24, blir 25 i november. Har en son som är nio månader. Jag har alltid vart inne på att jag skulle vilja ha tre barn. Men sambon vill bara ha två. Och nu börjar jag känna att två är nog rätt bra :) men vi får se ;)

Du då? :)

Om du bor i Sthlm så erbjuds alla KUB.
  • tjej89
    Miss Zino skrev 2014-09-03 13:26:27 följande:

Hoppar in här jag ockdå :)

22år och första barnet, går in i vecka 8 imorgon :)

Välkommen och grattis!
  • tjej89
    silverfirren skrev 2014-09-02 22:14:33 följande:

Åå, jag vet inte hur jag ska göra. Hade en bokad till till MVC men bokade om den pga att jag fick jobba den dagen (är timanställd så de är inte alltid jag får jobb) fick en tid en vecka efter. Igår fick jag erbjudande om att jobba på ett ställe en dag i veckan terminen ut med start just de datumet jag har nya tiden...

Ska jag boka om ännu en gång eller försöka se om jag kan komma ifrån någon timme från jobbet, men de känns dumt att riskera något som kan leda till mer jobb 

För övrigt måste jag säga att vakna och de står i appen "du går nu in i vecka 10" känns väldigt bra :D 

Jag hade nog bokat om mvc. Om det kan leda till mer jobb = bättre mammapeng :)

Men ring och kolla när nästa lediga tid finns :)
  • CatrinS

Jag är 26år, tredje barnet! De andra är 5 Resp. 4 år! Tror detta blir sista barnet, tre st känns lagom!

• CatrinS

Jag är 26år, tredje barnet! De andra är 5 Resp. 4 år! Tror detta blir sista barnet, tre st känns lagom!

• agirlnamedbill
    tjej89 skrev 2014-09-03 14:05:21 följande:
    Jag är 24, blir 25 i november. Har en son som är nio månader. Jag har alltid vart inne på att jag skulle vilja ha tre barn. Men sambon vill bara ha två. Och nu börjar jag känna att två är nog rätt bra :) men vi får se ;)

Du då? :)

Om du bor i Sthlm så erbjuds alla KUB.
    Jag är 21 och har en dotter född -11. Just nu känner jag att jag skulle vilja ha fem barn men få se hur det blir med tiden ^^
  • agirlnamedbill

Och jag bor i Eskilstuna och läste lite om KUB och det verkar inte erbjudas till någon här.. Bara fostervattenprov och sånt till folk över 35.

• Mars12

Är 30år och har en dotter sedan tidigare född mars 2012.. Vi nöjer oss nog med 2barn

• Anonym

Nyss fyllda 25 och min man blev 26 i dagarna. Har två barn sen innan och detta är sista barnet. Min man hade väl helst velat stanna vd två barn.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)