En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Går in i v 11 idag och precis varit på inskrivning. Känns som en riktigt bra barnmorska också. Så skönt!
Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)
Hur gamla är alla här och hur många barn sen innan och hur många barn vill ni ha? :)
Jag är 30år och har tillsammans med min man en son som är 5 och en dotter som är 3,5 så detta blir nr:3. Har alltid sagt att jag vill ha 4 men känner nu att 3 kanske räcker. Har haft jobbiga graviditeter (hyperemisis) och vet inte om jag orkar en till. Min man tycker 3 är en bra siffra men tiden får utvisa.
Jag är 28 år och väntar 3:e barnet. Blev mamma redan som 18 åring till en liten flicka. Barn nr 2 kom i juni 2012. Så jag har en flicka på snart 10 år och en liten gosse på drygt 2 år. Bebis i magen förväntas anlända den 11 April:)
Går in i v 11 idag och precis varit på inskrivning. Känns som en riktigt bra barnmorska också. Så skönt!
Hoppar in här jag ockdå :)
22år och första barnet, går in i vecka 8 imorgon :)