En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Ang hur man helst vill föda:
Jag vill absolut helst föda vaginalt. Är (än så länge :-/) inte rädd för det. Tänker att det är naturligt och att kroppen är skapt för det. Men sedan vet man ju inte vad som kan hända när det väl är dags. Det är ju toppen att kejsarsnitt finns som alternativ! Däremot är jag livrädd för att snittas. Har aldrig opererats eller gjort några ingrepp och tycker att det verkar så läskigt att någon skulle skära i mig. Hua!
Det är bara att hoppas att allt går som man vill, oavsett om man vill ha vaginal födsel eller via kejsarsnitt! Men det viktigaste är ju att bebisen kommer ut och mår bra!
Åh inatt vaknade jag av sån illamående! Har mått såhär i två veckor nu och det hjälper att äta någonting. Men har alltid kunnat somna om på nätterna. Men inte inatt. Fick gå upp och äta smörgås och dricka vatten. Fan kände mig som en riktig nattätande tjockis :(
Är ute efter lite varmare mammabyxor till i vinter. Har tittat lite på nätet och alla ser ju så extremt fula ut med dessa resårband runt magen. Är det någon här som hittat fina mammabyxor någonstans? Tights har jag redan - jag är som sagt ute efter varma byxor (typ jeans eller liknande) som man kan ha när det är kallt ute.
Är ute efter lite varmare mammabyxor till i vinter. Har tittat lite på nätet och alla ser ju så extremt fula ut med dessa resårband runt magen. Är det någon här som hittat fina mammabyxor någonstans? Tights har jag redan - jag är som sagt ute efter varma byxor (typ jeans eller liknande) som man kan ha när det är kallt ute.
Jag har köpt jeans och chinos på hm, med hög mudd.. Sitter super skönt! Och mudden syns ju inte när man har tröja på sig :)
Hm har för övrigt ta 2 jeans och få de billigaste för halva priset just nu om någon vill passa på..
På bilden har jag de på mig, lagom uppsvälld..
Har mina vanliga jeans på mig som är från zara. Köpte 27/34 så att de blir lite baggy och just den modellen är extremt låga. Inga problem att knäppa under lilla kulan. Är helnöjd eftersom jag inte gått upp mer än 500g än, v 12 nästa vecka. Mitt mål på Max 10 plus kilon kan gå vägen! Mer än så kommer hästen inte orka bära. :)
Snyggt! Vilken vecka är du i?
Vet ni vilka fysiska butiker som har ett bra utbud på mammakläder?