• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • JhjärtaK
    Mars12 skrev 2014-09-08 10:31:59 följande:

Verkar som många här börjar "få mage"... Har syns inget... Fler som det inte syns på?

Är i v10 nu... Fick iofs mage väldigt sent med första barnet.. V.19-20

Tycker inte det syns speciellt mycket här heller. Har också bakåtvinklad livmoder så kanske hänger detta ihop? Men på kvällarna när magen är svullen så syns det ju lite men inte så att någon skulle tänka på det tror jag. Och då är det längre upp, inte nere vid livmodern direkt, antar att det är de extra 2-3 kilona som lagt sig där (och på brösten, måste köpa en större bh!)
  • agirlnamedbill
    Mars12 skrev 2014-09-08 10:31:59 följande:

Verkar som många här börjar "få mage"... Har syns inget... Fler som det inte syns på?

Är i v10 nu... Fick iofs mage väldigt sent med första barnet.. V.19-20

Jag fick också mage sent med första, fick i vecka 23 typ. Men nu känns min mage gigantisk, men det är ju inte barnet eller livmodern som är så stor men är sjukt svullen.
  • Mars12

JhjärtaK: haha jo men så är de ju, man kan ju känna sig lite uppblåst men som sagt på övre delen av magen... Tuttarna växer en del så får nog bli nytt här med ;)

• Mars12

Agirlnamedbill: ja gisses vad olika det kan vara :) sen sägs det ju att magen blir tydligare snabbare med andra barnet.. Men vet inte hur mkt sanning det ligger i det :)

Kan inte citera från mobilen...

• Anonym
    Mars12 skrev 2014-09-08 10:55:03 följande:

JhjärtaK: haha jo men så är de ju, man kan ju känna sig lite uppblåst men som sagt på övre delen av magen... Tuttarna växer en del så får nog bli nytt här med ;)

Mina tuttar har inte växt nåt - jag som hade hoppats på det ;)
  • lillalivet8084

Hejsan :)

Jag klev in i vecka 9 idag och fick se ett tickande hjärta förra veckan :) 

Detta är min 3e graviditet och längtar sååå tills vi har en liten bebis att snosa på MEN först ska jag ta mig igen detta brutala illamående jag går igenom *hua* 

inget ont som inte har nåt gott med sig ;)

Måde lika pyton med dottern och hade blämmor i ansiktet och såg ut som 7svåra år.men med sonen mådde jag bra och såg strålande ut och perfekt hy! Nu är det precis som när jag väntade dottern så ska bli spännande på ul och se vad det är ;)

• Linaslus

Välkommen hit lillalivet8084!!!

Jösses vad mycket likheter vi har....Jag går in i v 9 i morgon, väntar oxå vår 3:a och även jag har en son och en dotter innan!!
    Mår oxå grymt illa vilket jag iof gjort med båda mina tidigare.
    Hur gamla är dina barn?

• Anonym
    Anonym skrev 2014-09-08 10:06:41 följande:
    Då är vi tre :p är också på samma dag 
    Kul! Vad har ni för symtom?
    Själv har jag varit så upptagen med förkylning, elaka visdomständer och diverse andra småkrämpor att jag nästan inte känt av något alls... =/ Jag är bombsäker på att jag fått sämre immunförsvar av den här bebisen. =P
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)