En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Verkar som många här börjar "få mage"... Har syns inget... Fler som det inte syns på?
Är i v10 nu... Fick iofs mage väldigt sent med första barnet.. V.19-20
Verkar som många här börjar "få mage"... Har syns inget... Fler som det inte syns på?
Är i v10 nu... Fick iofs mage väldigt sent med första barnet.. V.19-20
Sommarsnö: Så kan det säkert vara :)
JhjärtaK: haha jo men så är de ju, man kan ju känna sig lite uppblåst men som sagt på övre delen av magen... Tuttarna växer en del så får nog bli nytt här med ;)
Agirlnamedbill: ja gisses vad olika det kan vara :) sen sägs det ju att magen blir tydligare snabbare med andra barnet.. Men vet inte hur mkt sanning det ligger i det :)
Kan inte citera från mobilen...
JhjärtaK: haha jo men så är de ju, man kan ju känna sig lite uppblåst men som sagt på övre delen av magen... Tuttarna växer en del så får nog bli nytt här med ;)
Och det var jag som skrev ovanstående inlägg.
Hejsan :)
Jag klev in i vecka 9 idag och fick se ett tickande hjärta förra veckan :)
Detta är min 3e graviditet och längtar sååå tills vi har en liten bebis att snosa på MEN först ska jag ta mig igen detta brutala illamående jag går igenom *hua*
inget ont som inte har nåt gott med sig ;)
Måde lika pyton med dottern och hade blämmor i ansiktet och såg ut som 7svåra år.men med sonen mådde jag bra och såg strålande ut och perfekt hy! Nu är det precis som när jag väntade dottern så ska bli spännande på ul och se vad det är ;)
Välkommen hit lillalivet8084!!!
Jösses vad mycket likheter vi har....Jag går in i v 9 i morgon, väntar oxå vår 3:a och även jag har en son och en dotter innan!!
Mår oxå grymt illa vilket jag iof gjort med båda mina tidigare.
Hur gamla är dina barn?