En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Velar runt i djungeln sv babyskydd... Hittade en sida med bäst-i-test där den som fick bäst var BeSafe iZi Go med 9 poäng av 10 för ca 3500kr. Sen kom bla Acta Graco Logico med 8/10 för 1200kr!? Hur kan det vara sån skillnad i pris? Är den första verkligen så mycket bättre?! :/
Hej på er alla :) det var ett tag sedan jag skrev här.
Jag är i vecka 34 nu och jag känner ett extrem tryck nedåt.. alltså det ilar hela vägen ner, utöver det så känner jag ett tryck på dom här benen som är på sidorna. hahah hur ska ja förklara dom benen som trycker mot byxorna ibland
Vi har ett Brio-babyskydd med bas som vi köpte nytt åt vår 3a för 2 år sedan. Basen är guld värd! Bara att klicka i stolen utan att behöva mixtra med bältet varje gång
Vi har ett Brio-babyskydd med bas som vi köpte nytt åt vår 3a för 2 år sedan. Basen är guld värd! Bara att klicka i stolen utan att behöva mixtra med bältet varje gång
Tar basen mycket plats i bilen?
Gick in i v.31 idag.. Ser fortfarande inte speciellt gravid ut, men oj vad jag känner mig gravid helt plötsligt.. Ryggen värker och benen är stumma efter en dag på jobbet.. Hade jag bara haft möjlighet hade jag kunnat sova mig igenom ett helt dygn *pust*
Är det någon av er som har underliga känningar i själva livmodertappen? Ibland (nån gång om dagen) ilar det till ordentligt och jag tycker att smärtan strålar ut ifrån precis där tappen sitter..
Jag håller med om att en bas till babyskyddet är guld värt. Bara att klicka i istället för att stå och spänna fast varje gång. Ibland kan det bli många i och ur lyftningar med babyskyddet om man är ute på ärenden. Vi har en Acta Graco som vi hade till sonen, som fortfarande funkar. Den är lite tung att kånka på, men vi hade en sulky som den passade att sätta fast i som vi använde när vi skulle gå längre sträckor och inte hade vagn med oss.
Kudde eller inte kudde till bebisen? Någon som hört sig för med sin BM eller BVC? Min BM sa idag att det senaste hon hörde var att de ska ha kudde. Men det ändrar sig från år till år och pratar man med någon annan kan de ha hört annorlunda. Hopplöst.
v 33 idag :)