En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Bm besök igen, och fortfarande en liten som ligger i säte.. Så nu tyckte bm att det var tid att vända sig :) så 14 dagar får han på sig nu att vända sig... Någon här som har erfarenhet av ev vändningsförsök? Eller när har era bebisar vänt sig?
Sf-måttet hade gått från 30 till 32 sedan senaste besöket för 1,5 vecka sedan, så vi växer bra fick jag höra ;)
Hej! Är i v33 nu!:) Vad har ni andra i järnvärde?
Kollade förra veckan och hade 101, inget mi bm reagerade över. on tyckte det var ok, och att jag ska fortsäta äta en duroferon om dagen ( hade 112 gånen innan).
Är det inte typ i vecka 35 som de vill att bebisarna ska ha vänt sig? Så då finns det några veckor kvar - ingen idé att oroa sig innan dess tänker jag? Ska till BM imorgon och hoppas då få reda på en massa - det känns rätt länge sedan nu, 4 veckor. Händer ju ganska mkt dessa sista veckor så jag hoppas att jag får gå lite oftare nu mot slutet.
Kollade förra veckan och hade 101, inget mi bm reagerade över. on tyckte det var ok, och att jag ska fortsäta äta en duroferon om dagen ( hade 112 gånen innan).
Igår sa de till mig att de är efter 37 fullgångna veckor som de gör vändningsförsöken på SÖS iaf, så antar att bebis har några veckor på sig, bara jag som är riktigt bra på att oroa mig i onödan :)
Är det inte typ i vecka 35 som de vill att bebisarna ska ha vänt sig? Så då finns det några veckor kvar - ingen idé att oroa sig innan dess tänker jag? Ska till BM imorgon och hoppas då få reda på en massa - det känns rätt länge sedan nu, 4 veckor. Händer ju ganska mkt dessa sista veckor så jag hoppas att jag får gå lite oftare nu mot slutet.
Jag gjorde ett misslyckat vändningsförsök med min förstfödde och skulle inte göra om det igen då jag inte fick nån bra upplevelse tyvärr. Antar det beror mycket på läkaren som utför försöket så ni kanske får en helt annan upplevelse.
Någon som kan tyda hur min bebis ligger i magen? Tycker det är jättesvårt att veta själv. När den hickar brukar det kännas på höger sida, till höger snett ned om naveln (någon gång har det även varit till vänster om naveln). När jag ligger på vänster sida brukar jag känna smårörelser på den sidan ovanför höften liksom. Känner något tydligt hårt precis vid naveln nu. Sparkar känns mest mot sidorna, någon gång mot blåsan. Låter inte som om den har vänt sig än va?
Jag gjorde ett misslyckat vändningsförsök med min förstfödde och skulle inte göra om det igen då jag inte fick nån bra upplevelse tyvärr. Antar det beror mycket på läkaren som utför försöket så ni kanske får en helt annan upplevelse.