• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • KnytetsMamma
    Dakine skrev 2015-03-04 17:05:33 följande:
    Ska ni köra på min andra kur pergotime enkel. 
    Ska köra samma som förra gången, dag 5-9. och blodprov på dag 21 (vilket dock infaller en lördag) så lär väl bli på dag 23. 

Men nu när jag pratat med dem blev jag osäker vilken dag jag ska räkna som dag 5. Idag eller imorgon. 

Min mens kom först igång rikligt och ordentligt natten till söndag. 
    Kom lite rött sent på kvällen på lördagen, men nästan inte ens så att jag behövde binda. Jag antog att jag skulle räkna söndagen som dag 1. 

Torsdag och fredag var det mest ljusrosa flytningar blandat med brunt. 

Hur skulle ni tänka? 
    Lycka till med andra kuren!!!
  • Lillyros

Hej tjejer! Kom hem från en välbehövlig semester igår, gjorde ett gravtest...är det jag som e snurrig eller ser ni oxå två streck??????

• KnytetsMamma
    Lillyros skrev 2015-03-06 06:43:14 följande:
    Hej tjejer! Kom hem från en välbehövlig semester igår, gjorde ett gravtest...är det jag som e snurrig eller ser ni oxå två streck??????
    phpjpiTYA53435.jpg
    Där är absolut två streck, stort grattis!!! Vilken härlig "efter-semestern"-present. Är det med eller utan pergo?
  • Lillyros

Vågar inte tro på det! Ska köpa ett digitalt senare idag! Det är utan pergo...tog sista kuren i december! Made in Thailand isf:):)

KnytetsMamma skrev 2015-03-06 07:15:57 följande:

Där är absolut två streck, stort grattis!!! Vilken härlig "efter-semestern"-present. Är det med eller utan pergo?

• KnytetsMamma
    Lillyros skrev 2015-03-06 07:24:29 följande:
    Vågar inte tro på det! Ska köpa ett digitalt senare idag! Det är utan pergo...tog sista kuren i december! Made in Thailand isf:):)
    Åh, vad underbart, håller tummarna stenhårt för positivt svar på det digitala....det är ni verkligen värda efter allt kämpande :)
  • Lillyros

Efter 2 år drygt!!!!! Wiiii! Håll tummarna!

Lillyros skrev 2015-03-06 11:25:22 följande:

Jo då!!????????????????????????????????????????????????

• KnytetsMamma
    Lillyros skrev 2015-03-06 11:25:22 följande:
    Jo då!!?????????????????????????????????????????????? ??
    Åh, fantastiskt!!!! Håller tummarna att allt går vägen :)
  • Dakine
    Lillyros skrev 2015-03-06 11:26:37 följande:

Efter 2 år drygt!!!!! Wiiii! Håll tummarna!

Stort grattis !!! Kanske ska boka en resa till Thailand ;)
  • Lillyros

Haha ja de funkade ju för oss! Tror de va bra för stressen!

Dakine skrev 2015-03-06 12:23:37 följande:

Stort grattis !!! Kanske ska boka en resa till Thailand ;)

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?