Första barnet, BF maj 2015.
Är glad för att det varit så enkelt hittils. Hoppas allt ser bra ut på ul nästa fredag också, så kan man börja njuta sen. :)
Ska på inskrivningssamtal på måndag :)
Är glad för att det varit så enkelt hittils. Hoppas allt ser bra ut på ul nästa fredag också, så kan man börja njuta sen. :)
Ja, har kollat endel på barnvagnar, babyskydd, skötbord, spjälsängar, kläder osv. & ja, det är en hel djungel men som tur är bor jag i IKEA byn & har bara några hundra meter eller knappt en km dit så kommer bli en hel del där ifrån ;)
Precis. Jag & min sambo ska kolla på en 4a nu i veckan, får hoppas vi gillar den :) Men det finns så mycket man vill köpa till rummet, kläder m.m att man undrar hur man kommer få plats med allt även om man har ett hus eller en stor lägenhet ;)
Bor ni stort annars eller? :)
Har haft riktig värk i ena ljumsken idag. Har gjort riktigt ont i omgångar. Inte kan det väl vara typ foglossning redan? Det var vad jag fick fram när jag googlade typ. Inte alls skönt i alla fall, oavsett vad det är.
Idag har jag haft full energi och det har jag inte haft på några veckor. Har känts riktigt skönt att få vara effektiv. Det jag har känt av idag är ju då ljumsken, har fortf finnar, ömma brlstvårtor och även brösten i mellan åt. Kissar varannan timme, speciellt på natten. Känner att det drar och har sig i magen. Har även stora problem med magen i övrigt. Gasig och förstoppad haha. Har ni problem med den delen? Det är hemkst!
Ja, precis IKEA! ;)
Vi har inte babyproffsen här, som är så synd. 6 mil bort som närmast... Men dit kommer vi nog åka en massa föratt kolla barnvagnar & annat så klart :)
Vi bor i Älmhult i en tvåa på 62kvm & 4an ligger också här i Älmhult så kommer inte flytta så värst långt :)
Ja, verkligen ;)
Ljusfat: Hahahahahaha! Så fel det kan bli ;)
Ja då var det säkert överansträngning vi lyckades dra på oss ..
Visst är det lustigt! När jag mår illa, vill jag bara att det ska gå över...
När jag inget känner, vill ja må illa.
Vaddå shzitsofren!
:)
Ska strax iväg på bio första gången som gravid, illamående och med knasmage och konstant kissande!
Haha! Wish me luck! ;)
Good Luck!!!
Lycka till och ha kul!
Oh, så roligt! Hoppas du inte behöver gå & kissa mitt i filmen ;) Lycks till! :)
Haha! ;)
Ja, det är ju det. Fast jag ska till Växjö (6 mil dit) på torsdag & hämta min gratis babybox, YAAY! ;)
Ja, det här med barnvagnar så kommer vi nog åka iväg till en stor stad & kolla, klämma, känna, testköra osv för att veta exakt vad man känner för :) Men visst, annars så kollar jag runt på skötbord, kläder, spjälsängar osv på nätet om man hittar något men det är ju ett tag till tills man behöver något av det så man har tid på sig att hitta det man vill ha :)
Ni har ju alla butiker där uppe i Stockholm så ni behöver knappt kolla på nätet hihi ;)
Nu har vi barnvagn, spjälsäng, babyskydd och skötbord. Snacka omsnabbleverans. Vi beställde det i söndags och fick det idag. Känns bra även om det är tidigt
Ja, precis haha, ingen skillnad alls ;)
Fast jag beställde min i måndags, får två ;) Ska hämta det ena på LloydsApotek (finns inte i Älmhult, därför Växjö i morgon) & det andra kommer skickas inom 6 veckor (stod i mailet jag fick).
Ja, förspana kan man göra så vet man lite mer för varje gång vad man vill ha, förhoppningsvis. Om man inte ändrar sig sen när man väl är ute på riktigt & tittar ;)
Det ska jag göra! :)
Kram