Första barnet, BF maj 2015.
Nån som hunnit fundera nåt på namn?
:)
Har aldrig förstått hur folk gör när de väljer namn till sina barn :)
Hur vet man att det är rätt?
Nån som hunnit fundera nåt på namn?
:)
Har aldrig förstått hur folk gör när de väljer namn till sina barn :)
Hur vet man att det är rätt?
Grattis till er dom fått se era små!
Jag ska på KUB nästa ons (22 okt) och det blir första gången jag får se min bebbe.
Var på inskrivningen igår med BM. Fick bekräftat att jag redan fått hemsk foglossning, kan knappt gå hemifrån.
Vill kunna njuta av min graviditet men det är lite svårt just nu. Hoppas det vänder :)
3 par mammabyxor inköpta! :)
Härligt att se alla bilder! Ska på kub 4nov o ska då få se bebisen för första gången, längtar så!
Någon som har problem med hyperemesis gravidarum? Har haft det sen v7 (går in i v10 imorgon), mår fruktansvärt dålig. Hoppas det går över snart så man kan få njuta av sin bebis.
Nu har vi sett vår bebis. Blev daterad 11+0 så den växer fort :)
Den sparkade och viftade med armarna.
Känns skönt :)
extrem graviditetsillamående. .med illamående 24/7 o kräkningar dagligen.
Jag har ju haft så jävla ont och var därför på gyn akuten redan några dagar efter plusset, då kunde de inte se ngt alls såklart men tog hcg prover tre ggr på en vecka och de steg som de skulle.
Förra måndagen var jag igen, då sågs en hinnsäck och läkaren sa att troligen 6+0 och det var bra att konstatera att graviditeten satt på rätt ställe så värken inte berodde på ett utomkvedes. Idag var det dags igen efter smärtor som sopar undan benen på mig till och från.
Och tänka sig, därinne blinkade ett hjärta och en liten krabat på 9.1 mm fanns det
Läkaren sa 6+6, vilket skulle betyda att jag blev gravid på dag 18 när jag trodde äl hade varit på dag 11. Har korta cyklar på max 25 dgr. Blev fundersam och orolig om den lille inte växer som den ska osv. Men så tänker jag, nu får det fasen vara nog med oro. Jag är gravid på riktigt!! Pyret har ett hjärta som slår!
Ni... En liten känslig fråga som jag vet togs upp i tråden för länge sen. Det här med sex...
Illamående och växtvärk gör ju inte riktigt att man är sugen. Känner mig hemsk som inte är sugen. Hur har ni det?
Kram
V.12... Herregud! Vad tiden går ändå..på tisdag blir det inskrivningssamtal.
Har nog inte riktigt fattat att jag är gravid än.. Trots symtom.
Läääängtar till UL, inget inbokat än.. men först då kommer jag nog fatta mer.
<3
skönt att de riskabla veckorna närmar sig sitt slut