Första barnet, BF maj 2015.
Hej och grattis till alla blivande mammor :).
Ny i gruppen, 27år, V11 (10+3), BF 26/5.
Hej och grattis till alla blivande mammor :).
Ny i gruppen, 27år, V11 (10+3), BF 26/5.
Numera (för er som missat) finns det en Facebookgrupp tillägnad denna tråd..
Den är dock sk. "hemlig", så mejla gärna mig så berättar jag hur ni kommer åt gruppen..
Vore kul om så många som möjligt härifrån vill vara med i Facebookgruppen med!
Kram på er!
Hej!
Det är en jättekul idé men jag väntar 3-4 veckor med att bli med. Har inte berättat för alla släktingar, medarbetare på jobbet osv och litar inte riktigt på Facebook. Ifall någon ser blir det lite tokigt. Kommer sen! :)
Nee, överraskad är det ingen som är här heller har tydligen inte dolt de så bra :P de som tar hårdast är nog en av mina närmsta vänner, hon sa knappt grattis och sen dess får jag ingen vidare kontakt med henne :/ jag vet inte vad som har hänt. Men jag är min man är lyckliga och det är väl egentligen det viktigaste!! Dags för besök 2 hos bm imån och 1 1/2 månad kvar till rul :) nu längtar jag verkligen till att detta inte är någon hemlighet längre!! Jag är så lycklig över våran lilla älskling <3
Det är liknande med en av mina närmaste vänner. Hon är väldigt barnkär men har knappt sagt något om min graviditet när hon fick reda på det. Var lite bättre då vi träffades i lördags dock. Jag tror hon och hennes kille har försökt få barn över ett år och det har inte gått vägen så jag tror det är en reaktion på det, men tråkigt helt klart.
Självklart stöttar jag henne och håller alla tummar och tår för att hon ska bli gravid. Det svåra är att hon aldrig pratat med mig om deras problem. Men jag ska fråga hur hon mår och visa att jag finns om hon vill prata.
Var det någon mer som ville vara med i Facebook gruppen? :D
Skicka ett mejl till mig isof, så fixar vi det.
:)
Hoppar in i denna tråden... känns dock lite skrämmande att ta steget in i en gravid tråd....
är i vecka 12+0 ( v 13 ) bor i Älmhult :) 31 år gift och såååå lycklig
ser att även VMS är från samma lilla håla va kul hoppas vi ses i tråden och på byn ;)
Hur mår ni allihopa? Och vilken vecka är ni i nu? :)
Här är det v.15 (14+3) det rullar på med andra ord!
Vill påminna om att det finns en hemlig Facebook grupp med för er som skriver i denna tråd. Alla inlägg man gör där syns ej för vänner. Bara de som är med kan se vad som skrivs! Skicka ett meddelande till mig här på FL om ni vill vara med! :D
Lägger till mig själv på listan :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-02 12:16
H@llon
30 år, Eskilstuna, BF 5 maj
Starshaped
35 år, Stockholm, BF 10 maj
Ljusfat
31 år, Skåne, BF 12 maj
Hellolove
23 år, Göteborg, BF 15 maj
Minismurf86
27 år, Stockholm/Enköping, BF 15 maj
Elinh89
25 år, Hofors, BF 16 maj
Elliema
26 år, Jönköping, BF 21 maj
Sessan 83 K
31 år, Älmhult, BF 22 maj
Hemlig78
36 år, Stockholm, BF 24 maj
Elsa83
30 år, Malmö, BF 27 maj
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-03 09:45
Copyme
24 år, Halmstad, BF 21 maj
Idaros
28 år, Göteborg, BF 21 maj
VMS
22 år, Älmhult, BF 25 maj
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-06 11:03
Nrk79,
35 år, Norrköping, BF 28/5
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-16 09:51
Menlotta
21 år, Örebro, BF 2 maj
Fräulein
32 år, Stockholm, BF 25 maj
Sina86
28 år, Gävle, BF 28 maj
Hej :) har bara varit inne lite här.. Har inte varit aktiv på länge.
Hoppas det är okej att jag hoppar in igen??
Kort om mig:
Bor i Stockholm och jobbar på fsk,
Är nu i v15, bf 10 maj. Är 33 år och kallas Ia.
Är det fler som bor i Stockholm? :)
Någon annans som nästan ser hög gravid ut haha? :)
Jag gillar denna tråden och en par andra liknande, men känner mig lite "gammal".
Därför startade jag en till tråd igår som heter "35+ första barnet, BF vår/sommar 2015".
Inte skapat tråden för att för att konkurrera med denna, utan som komplement.
Skulle gärna skapa eller vara med i en FB-grupp för blivande mammor 35+ också. Finns det redan eller är det fler som är intresserade annars?
Hej allihopa!
Jag har precis gått in i v.15 men från igår har ja inga symtom!! Inte ett enda!!
Innan mådde ja dåligt,brösten var tunga och ömma, klarade inte lukten av cigaretter... och inget av det är kvar..
Är så rädd att det lilla livet inte lever där inne :(
Någon mer som känt som jag eller varit med om det tidigare och hur slutade det då??
Väldigt tacksam för svar :S
GOD JUL till er allihopa <3
Njut och ha en riktigt skön helg
Nästa jul som kommer har vi våra guldklimpar hos oss.
:)
Kram till er alla
Hej! Vi är gärna med här också. :)
BF 26 maj
Västerås
Jag 28 min tjej som väntar barnet 30
Såååå spännande :)
Hej på er alla!
Jag hoppar gärna in på den här tråden, väntar mitt första barn, bf 23 maj. 28 år och är ganska nyinflyttad i Stockholm, är det många andra stockholmare här?