Första barnet, BF maj 2015.
Tror mina tarmar är påväg ut, eller ja iaf flyttar på sig rejält där inne ikväll...
AJ!... :)
Tror mina tarmar är påväg ut, eller ja iaf flyttar på sig rejält där inne ikväll...
AJ!... :)
Spänner som tusan i min mage idag. Kändes lite obehagligt med byxor idag som spände över magen!? Inbillar man sig kanske?
V 7 (6+5)
Så var det för mig igår! Vecka 5 (4+5)
Asså det här med att sitta på stolar är ju inte kul mer än ca 5 min.
Måste typ upp och röra på mig då det börjar mola i hela nedre delen av ryggen annars. Plus att jag måste småäta något extremt. Annars svimmar jag:( fast när man tänker varför man mår så här så gör det inget!!;)
Jobbigt när man vaknar varannan timme ocj behöver gå på toa. Svårt att somna efter.
Sen dessa drömmar. Varje morgon drömmer jag jättemycket och konstigt. Tydliga drömmar.
Hjärnan verkar inte slappna av haha.
Så var det för mig igår! Vecka 5 (4+5)
Så var det för mig också! :)
Skönt att höra att ryggontet har att göra med hormoner och inte något inför MF som jag är orolig för! Vaknade halv 5 i morse och var jättehungrig. Var lika bra att få i mig något så blev ägg och ett glas mjölk. //Vecka 5 (4+4)
Minismurf86: Vad är det för app du använder? Känner inte igen den.. :)
Gravid appen heter den Tycker den funkar jätte bra.
Har även Libros. Men gillar den andra bättre.
Vi ska på ett första ultraljud på måndag, kan knappt bärga mig! :)
Nån som redan varit?
Vi har dock redan sett ett hjärta, men eftersom det var i v.7 och kommande i v.9 så hoppas vi på att få se meeeeer!
Inskrivning på MVC blir först i v.12.. De hade ingen tid förrän dess.
Är ni redan inskrivna? Hur var isof första besöket på MVC?
Gu vad "tidigt" alla får gå på ultraljud... Väldigt avis... den 17 oktober ska vi in på inskrivning och så... känns som om jag hade velat gjort ultraljudet på en gång.. :-/
Första besöket kommer att bli på MVC då... I Enköping.. och UL i Uppsala då dom inte har utrustning i Enköping... Jätte konstigt.. Men men.
Vad spännande inför måndag!