septemberbarn 2014
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
Vår dotter Ellinor blev 6 månader i tisdags.
En glad tjej som inte gör mycket väsen av sig...än så länge ![]()

han är en väldigt gosig och rar kille.Hur länge innan man såg själva tänderna märkte man på era bebisar att det var nåt på g? Det känns verkligen som att det är tänder på g här men det varken syns eller känns nåt efter typ tre dagar.
jag titttade inte ordentligt. det är svårt att se, behövs bra belysning och att barnet gäspar, och man ska ju titta i mitten av tandköttet efter en liten spricka.
bet av en stor bit kartong och var på väg att svälja den, men jag lyckades fiska ut den med fingrarna.
över 700 nya inlägg i tråden sedan jag var inloggad sist! ![]()
kul att se att det är aktivitet fortfarande!
förlåt i så fall! hoppas jag inte kör över andra med för många inlägg...Sover hon bättre nu?
Vår lille blir också rädd när någon snyter sig :D
Är det många barn som fått tänder? På sexmånaderskontrollen sa läkaren att det inte var någon tand på g hos dottern. Jag vet inte vilket spann som är "normalt" men jag vet att jag själv fick tänder väldigt sent så det blir kanske samma sak för dottern. Hon är inte så mycket för att tugga på saker alls, vilket är rätt skönt.
förlåt i så fall! hoppas jag inte kör över andra med för många inlägg...