• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Lisa 236
    Hej hoppar in här.....

Är från Linköping 38år och gravid med 1:a barnet med Bf 12 Juni. Nervöst och oroligt här dock har gjort 11 provrörsbefruktningar tidigare med 8 missfall som följd. Nu hoppas vi på detta 12:e försöketsmile1.gif
  • Rebuzen

Hej, hoppar in här om det går bra. Jag är 20år och är i vecka 7 (6+6).

Blir helt tokig på illamåendet och kräkningarna dock har det blivit betydligt bättre sedan jag köpte SEA-armband. Trött och ömma bröst har jag med råkat utför, men det känns ändå bra med lite symtom även om jag kanske inte förstått att jag är gravid än.

• Lisa 236
    hemligönskan skrev 2014-10-16 15:21:14 följande:
    Påväg till vul nu!
    håller tummarna
  • pessaret

Utebliven mens i måndags och i tisdags kissade jag positivt! Lite av ett mirakel känns det som då jag bara har en äggledare och den är sammanväxt så varit helt inne på att behöva göra Ivf den dagen jag velat bli gravid.. Nu borde jag bara boka vul så jag med säkerhet vet att graviditeten sitter där den ska så jag inte förlorar den äggledaren jag har kvar.. Annars känner jag mig gravid, har lite molande värk, styggt ömma bröst, illamående på eftermiddagen och kvällen och tar gärna en tupplur på dagen. Och det känns härligt! Kommer ha fyllt 30 vid beräknad födsel och det är första bebben=)

• pessaret
    Lisa 236 skrev 2014-10-16 15:07:09 följande:

Hej hoppar in här.....

Är från Linköping 38år och gravid med 1:a barnet med Bf 12 Juni. Nervöst och oroligt här dock har gjort 11 provrörsbefruktningar tidigare med 8 missfall som följd. Nu hoppas vi på detta 12:e försöket

Håller tummarna!!
  • Mirella

Nu har jag fått komma upp på salen och de har satt dropp, känns jobbigt just nu,

• Lisa 236
    pessaret skrev 2014-10-16 15:29:02 följande:
    Håller tummarna!!
    Tack kan behövas ... väntar på Vul den 29 okt då vet man