• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Fröken1987

Bara några timmar kvar till vul, fan vad nervöst! Och spännande:)

Ha en bra dag allihopa!

• carolinheiner
    Paulas mamma skrev 2014-10-17 07:17:33 följande:

Hej! kikat in här i några dagar men nu la jag till mig i listan när jag har tillgång till datorn. Är så svårt med mobilen. Dock tänkte jag fråga om man kunde korta ner listan genom att ta bort mellannrumet mellan datum och namn så skulle man inte behöva skrolla så långt plus att det är enklare att se?!
    Jag testade positivt i onsdags 8 dagar innan BIM så fick det väldigt svagt. en tjej i en annan tråd sa  att hon fått falskt positivt på de tester som jag använde så jag blev genast jätteorolig. har sedan dess gjort 4 test till för att utesluta falskt test, dock samma märke, graviditetskollen. beställde storpack sist och ville använda klart dessa innan jag köper clearblue. jag bifogar en bild på alla test, Är detta en ok ökning på tre dagar? känns som det borde öka mer. Min mens är beräknad 23 okt. sen har jag en annan fåga, jag är ju kaffetokig och dricker ca 4 stora koppar varje dag. ni vet såna där latteglas/koppar ca 2 dm höga. Har nu dragit ner till 1 kopp på morgonen bara då jag är osäker på koffeinhalten. Har slängt påsen så kan inte hitta  koffeinhalten på just detta kaffe. <jag använder snabbkaffepulver nescafe lyx mellanrostat. Någon som vet om detta är mer koffein än vanligt bryggkaffe?
    Jag är som nybörjare igen, jag har en dotter på 11 ½ år och jag var 17 när jag fick henne så det är mycket som ändrats och mycket jag inte minns. Ska bli så spännande detta, och det bästa av allt är att denna graviditet är planerad och MYCKET önskad av oss båda. Förra gången var vi inte riktgigt redo.

Tar man bort mellanrummen mellan datum och namnen så kommer de bara bli en stor fet text allt.. Mycke enklare att se när de finns lite mellanrum.. Men om man uppdaterar från mobilen blir de jätte fel.. Så sluta med de.. :p
  • joseeffin
    Gozzan skrev 2014-10-17 01:00:34 följande:

Har tyvärr fått bekräftat nu att det var ett missfall så lämnar er nu med ett stort lycka till. Min tur kommer en annan gång.

Beklagar <3 ingen rolig känsla alls. Ta hand om er, det blir snart er tur igen. Kram
  • joseeffin
    TinkyWinky skrev 2014-10-07 20:00:44 följande:

Skickar en stor kram till dig JosPhi ?

Inboxa mig  ni som vill va med i gruppen på facebook, jag gör så den heter maj- juni bebisar 2015.

Inboxa ert namn på facebook.. :)

?°? Kewin 9/7-09 ?°?°? Theo 9/1-13 ?°?
    Jag kan inte inboxa dig då jag sitter med mobilen :( äger ingen dator.

Josefin Persson är mitt namn iaf.. behöver du mailen?
  • Frallanz

Hej tjejer!

Finns det nån där ute som också precis plussat, som känner sig nedstämd, ledsen osv?

Jag är jätteglad över att vi ska få vår första knodd, men känner mig så ledsen och rädd :(

Skriv gärna ett privat meddelande till mig om du i samma sits finns där.

Kram på er och stort grattis till bebisarna!

• Paulas mamma

Du måste mena 26/6 va? :)

pinglon skrev 2014-10-17 07:59:09 följande:

Hoppar in här, plussade idag. :) och borde ha bf 26.7. Andra barnet! :) 

• pinglon
    Paulas mamma skrev 2014-10-17 08:12:55 följande:

Haha, ja självklart :)
  • pinglon
    Paulas mamma skrev 2014-10-17 08:12:55 följande:

Haha, ja självklart :)
  • pessaret

Är det någon mer än jag som går igenom detta själv tro?