• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Diamant
    Flor Mariposa skrev 2014-10-19 21:21:28 följande:

Kan någon ta bort mig från listan :'(

Åh, stor kram! :( 
  • Amie

:(

<3
  • Fiiaaa

Å nej :( hoppas du är ok?! Kram
  • Flor Mariposa
    Fiiaaa skrev 2014-10-19 22:18:13 följande:

Å nej :( hoppas du är ok?! Kram

Nej jag är förkrossad :'(

Stort lycka till till alla er andra!
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●?٠·
  • madde90

Hej

jag hoppar in här. Vi har fått veta att vi väntar tillökning runt midsommar helgen. Vi väntar du nr 3.

• micra
    Flor Mariposa skrev 2014-10-20 04:49:34 följande:

????????????·
    Åh nej! :( Tillåt dig att vara ledsen och ta all hjälp du kan få. Lycka till i framtiden! Kram
  • Fiiaaa
    Flor Mariposa skrev 2014-10-20 04:49:34 följande:

Å förstår det! Fick mf i v 10 i våras så vet hur det känns :( Stor styrkekram
  • avenell

Idag har jag det jobbigt.

Jag har gått in i vecka 8 idag och jag känner mig övertygad om att det inte lever därinne. Jag har haft vagt illamående de senaste dagarna men det är helt borta idag. Brösten ömmar lite men annars är det ingenting som tyder på att jag skulle vara gravid.

Jag känner mig helt uppgiven. Suck.

• Lg85
    avenell skrev 2014-10-20 10:56:52 följande:

Idag har jag det jobbigt.

Jag har gått in i vecka 8 idag och jag känner mig övertygad om att det inte lever därinne. Jag har haft vagt illamående de senaste dagarna men det är helt borta idag. Brösten ömmar lite men annars är det ingenting som tyder på att jag skulle vara gravid.

Jag känner mig helt uppgiven. Suck.

Känner igen mig. Är i 6+6 idag och tycker alla symtom mer eller mindre försvinner.

Visst kan vakna kissnödig på natten men inte alls lika kissnödig dagtid längre. Brösten känns av ibland å lika så illamåendet men känner mig inte gravid.

Har jättelust å ta gravtest men rädd för dåligt resultat.... Är väl dessa mellanveckor kanske som gör dä?

Har inskrivning nästa fredag, kanske känns mer på riktigt då. Men sen är de långt till RUL 8 januari... Nästan så jag vill göra kub bara för att.
  • pinglon

Ringde och bokade tid för inskrivning idag och den 18.11 är det dags, då är jag i v 8+4. Ringde till mvc i "grann byn" och frågade om jag fick komma dit eftersom jag har noll förtroende för hon på mitt rätta mvc. Och till min stora lycka gick det bra. :) Dock kommer de att byta personal där vid årsskiftet men jag hinner ju ändå inte med så många besök före det heller, bara 1-2 st. 

Orsaken varför jag inte vill gå till mvc där jag bor är att jag har så dåliga erfarenheter från förra graviditeten. Hon är en riktig skvallertant och pratar helst om sig själv. Dessutom var det via henne vårt lilla samhälle fick reda på att jag var gravid, min mormor hörde det ryktesvägen innan jag själv hann berätta. Så jag hoppas på bättre upplevelser denna gång! :)