• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Awe83
    jemi02 skrev 2014-10-06 18:31:20 följande:

Vilket mamamia ska du gå till?

Den på söder. Har du varit där tidigare? Eller ska du kanske dit? Har hört så bra om dem. Riktigt bra faktiskt, de har allt där, är man inskriven där så slipper man åka till något sjukhus eller så om man ska ta olika tester, undersökningar mm. Allt finns redan där.
  • skorstenen

Kul med BF lista

Jag kommer lägga till mig efter vul när jag vet ungefär var jag är.

Många som finns i närheten av mig oxå :)

När berättar ni för vänner o familj?

• lyckobubblor
    skorstenen skrev 2014-10-06 20:58:54 följande:

Kul med BF lista

Har redan berättat för de närmsta.... Samma dag som vi plussade. ;) Kunde inte hålla oss.

När det gäller resten, jobb och bekanta, så säger jag att jag kör Sober October. ;)
  • skorstenen

Vi berättar inte för någon denna gången innan vi vet att det är ok därinne. Jag vill eg skrika det så alla hör men vågar inte. Julafton kan vi ju ge det i julklapp förhoppningsvis..om det inte "förstör" julen som maken sa..:/

• lillafii

Vi har berättat för våra föräldrar (kunde inte hålla en sån hemlighet för min mamma&pappa) ville att dom ska ha nått att glädjas för då min pappa kämpar mot sin cancer. Sen berättade vi för svärmor förra veckan i samma veva som hon fick cancer besked.

Har även berättat för en av mina bästa vänner som också är gravid. Samt för en av mina närmsta kollegor som frågade rakt ut om ja va gravid när ja sa att jag hade ett läkarbesök ja va tvungen att gå på denna vecka.

• TinkyWinky

Jobbigt. I vilken vecka förlorade du honom? :(

carolinheiner skrev 2014-10-06 19:48:48 följande:

Ja ska ha kirsti.. Som ja hade sist :)

Sjuk känsla.. Om en v skulle ja haft bf med Melvin.. Å ist för att gå höggravid ska vi på ett nytt hälsosamtal med en ny graviditet :/

★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • TinkyWinky

Vi har redan berättat för alla. Min pappa har cancer o ville han skulle ha ngt att se fram emot o tänka på ngt annat ibland. Han blev jätteglad. :) håller bara tummarna han får va kvar tills bebis föds ?

Jag resonerar så att jag väntar barn ej missfall, o skulle ngt hända så behöver jag iaf inte berätta först att ja va gravid o sen fick missfall.

Grattis ???? till alla nya här :)

Kan vi inte göra en grupp på Facebook.? Jag är med i en grupp då vi väntade barn i januari, februari. 2013. Vi började på familjeliv men gick över till Facebook.

skorstenen skrev 2014-10-06 20:58:54 följande:

Kul med BF lista

★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
Svar på tråden BF Juni 2015