• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 20:23:37 följande:

Har du fått napp än? Tänkte väl det.

Vem fan är du egentligen.du bara ställer till massa skit för mig.förklara dig gärna.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2015-02-28 20:41:12 följande:

Vem fan är du egentligen.du bara ställer till massa skit för mig.förklara dig gärna.

Inget svar då är det alltså du i dina nick som jävlas med mig eller?
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 20:23:37 följande:

Har du fått napp än? Tänkte väl det.

Inget svar då är det alltså du i dina andra nick som jävlas med mig.
  • Anonym (Det räcker nu Livserfaren!)
    livserfaren skrev 2015-02-28 22:44:59 följande:
    Inget svar då är det alltså du i dina andra nick som jävlas med mig.
    Vi är nog många här som är trötta på dina inlägg (detta är riktat till Livserfaren - så att du inte får för dig att det är någon annan jag skriver till!). Det behövs ingen som "förstör" dina inlägg då du själv sabbar tråd efter tråd här.

Nu tar jag bort min user här på FL för att inte återkomma. Tänk efter lite och hitta ett annat forum där du har åtminstone någon likasinnad. Det finns säkert något lämpligt ställe där du får önskad respons och glada tillrop.
  • livserfaren
    Anonym (Det räcker nu Livserfaren!) skrev 2015-02-28 23:16:33 följande:
    Vi är nog många här som är trötta på dina inlägg (detta är riktat till Livserfaren - så att du inte får för dig att det är någon annan jag skriver till!). Det behövs ingen som "förstör" dina inlägg då du själv sabbar tråd efter tråd här.

Nu tar jag bort min user här på FL för att inte återkomma. Tänk efter lite och hitta ett annat forum där du har åtminstone någon likasinnad. Det finns säkert något lämpligt ställe där du får önskad respons och glada tillrop.
    Va bra då slipper jag dig,iallafall.
  • Anonym (Kelgrisen58)
    Anonym (Det räcker nu Livserfaren!) skrev 2015-02-28 23:16:33 följande:

Pensionärsföreningar har säkert hemsidor där livserfaren kan känna sig välkommen.
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 23:27:57 följande:
    Pensionärsföreningar har säkert hemsidor där livserfaren kan känna sig välkommen.
    lägg ner nu,jag är jävligt trött på dig.
  • Anonym (Kelgrisen58)

Inte lika trött som vi andra är på dig.

• Anonym (Det räcker nu Livserfaren)
    livserfaren skrev 2015-02-28 23:24:19 följande:
    Va bra då slipper jag dig,iallafall.
    Du är patetisk och det är sorgligt att läsa dina inlägg dag efter dag.

Jag skriver annars med min ordinarie user. Du brukar då snabbt svara tillbaka och vilja veta mer om mitt sexliv och mina färdigheter - så det är intressant att du jag nu är glad att du slipper mig!
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 23:30:23 följande:

Inte lika trött som vi andra är på dig.

snälla håll dig bara borta från mig,tack.
Svar på tråden telefonsex