• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2015-01-23 17:56:10 följande:

Nej det är för jävligt, men börjar bli van nu, tror väl lite på Triss reklamen, nångång händer det, måste ju tänka positivt, är ju en så trevlig kille, om nån tjej bara orkar bemöda sig o kolla,jobbar lite i kulisserna också, många krokar men inga napp ännu, känner på mig att det vänder nångång,

Har haft det med en tjej i 1 år så omöjligt är det inte, det var såå mysigt, tyväär har hon ögonen på en annan kille nu, ja hon var FL så det är aldrig omöjligt,men det är ju inte bara telefonsex utan allt om den personen, jag vill känna mina tjejer på alla plan,och det tar sin tid men det är värt det.
  • Anonym (Bocken)
    livserfaren skrev 2015-01-23 18:01:35 följande:
    Har haft det med en tjej i 1 år så omöjligt är det inte, det var såå mysigt, tyväär har hon ögonen på en annan kille nu, ja hon var FL så det är aldrig omöjligt,men det är ju inte bara telefonsex utan allt om den personen, jag vill känna mina tjejer på alla plan,och det tar sin tid men det är värt det.
    Varför telsex? Det är väl inte så kul?
    Mitt råd är att du går till nån Thaimassage där du kan lägga till lite för extra tjänster.
    Finns flertal i de större städerna.
  • livserfaren
    eenparik skrev 2015-01-23 18:00:42 följande:

Detta kan vara den mest sorgligaste tråden jag läst på FL.

Livserfaren, hur många bokstavsdiagnoser har du, vännen? Tycker uppriktigt sagt synd om dig.

Halidosingen då har 4 kvinnor runt omkring mig nu såå jag klarar mig ibland,nån bokstavskombionation har jag aldrig fått men trevligt att du frågade.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2015-01-23 18:16:21 följande:
    Halidosingen då har 4 kvinnor runt omkring mig nu såå jag klarar mig ibland,nån bokstavskombionation har jag aldrig fått men trevligt att du frågade.
    Oj tryckfelsNisse har varit framme igen,ser jag.
  • livserfaren
    Anonym (Bocken) skrev 2015-01-23 18:08:58 följande:
    Varför telsex? Det är väl inte så kul?
    Mitt råd är att du går till nån Thaimassage där du kan lägga till lite för extra tjänster.
    Finns flertal i de större städerna.
    Har varit med om mycket,men tack för omtanken,
  • Anonym (Kelgrisen58)

Finns massor med telefonnummer du kan ringa, googla telefonsex.

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-01-23 19:23:22 följande:

Gå och lägg dig nu lilla kelgris klockan är halv 8 barnprogrammen har slutat nu,Ok vem är du tror du är en tjej, vad har du emot mig, kram
  • livserfaren

Vill kunna prata gratis förstår du, är såå nyfikiken på vem du är,
  • Anonym (Kelgrisen58)
    livserfaren skrev 2015-01-23 19:34:25 följande:

Vill kunna prata gratis förstår du, är såå nyfikiken på vem du är,

Så du är snål också.
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-01-23 20:27:03 följande:
    Så du är snål också.
    är det okay då om jag utgår från att du är tjej vilket jag tror att du är,vad tar du för en kvarts samtal om du är riktig sexig för mig,bara nyfiken,skoja bara eller?
Svar på tråden telefonsex