• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • Anonym (Fundlidersam)
    kasovi skrev 2015-03-07 19:35:15 följande:

Men lägg av nu. Är ni trött på Livserfaren är det ju bara att låta bli att läsa och klicka vidare.

Hoppas du inte tar åt dig av dessa idioter. Om jag vore du skulle Jag inte svara när de lämnar sina tråkiga kommentarer.

Lycka till med telefonnuppandet!

Jag är inte trött alls på honom. Så det så...
  • livserfaren
    kasovi skrev 2015-03-07 19:35:15 följande:

Men lägg av nu. Är ni trött på Livserfaren är det ju bara att låta bli att läsa och klicka vidare.

Hoppas du inte tar åt dig av dessa idioter. Om jag vore du skulle Jag inte svara när de lämnar sina tråkiga kommentarer.

Lycka till med telefonnuppandet!

Nej men det ät personligare än vad jag nånsin trott,hur går det för dig du är en av mina favoriter,kram
  • Anonym (Fundlidersam)
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 23:43:25 följande:

Tråden är fri för alla, precis som de trådar du våldgästar.

Heter du något, i verkligheten, som rimmar på fena? 
  • Anonym (Fundlidersam)
    livserfaren skrev 2015-03-07 20:00:23 följande:
    Nej men det ät personligare än vad jag nånsin trott,hur går det för dig du är en av mina favoriter,kram
    ?
  • livserfaren
    Anonym (Fundlidersam) skrev 2015-03-07 19:46:08 följande:
    Jag är inte trött alls på honom. Så det så...
    Du är min absosluta favorit KRAM ÄLSKLINGEN min,det vet DU,Pussar o Kramar.Säger som Anton finns ingen klokare o sexigare ä dig,fast det är dig jag menar.han menar förstås sin Celine,men jag menar dig älsklingen min.PUSSARHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • Anonym (Fundlidersam)

Undrar vart livserfaren har puffat iväg nu då? Har försökt kontakta på många olika sätt, men hen svarar ingenstans...  

• Anonym (Kelgrisen58)

Jag fick reda på förmycket utan att be om det.

• livserfaren

Nu är jag hemma efter en riktig trevlig utekväll, förstår att jag är saknad, finns en del knäppgökar som tillhör min s k fanclub tydligen,till funlidersam vill jag bra säga, ja jag har ringt g idag kram,

• livserfaren
    Anonym (Fundlidersam) skrev 2015-03-13 20:21:32 följande:

Undrar vart livserfaren har puffat iväg nu då? Har försökt kontakta på många olika sätt, men hen svarar ingenstans...  

Älsklingen min förstår att du saknat mig,har haft såå kul träffade en tjej som jag låg över hos inatt hon var fantastiskt på att pussas (Djupkyssar)och hon älskar att suga (proffs) vet inte vad det slutar,Förlåt jag vill vara sanningsenlig.kram.
  • livserfaren
    Anonym (Niklas) skrev 2015-03-14 18:37:27 följande:
    Du är en legend på forumet och vi kan alla va glada att du är tillbaka för att tala om ditt runkande, hur kåt du är.

Har du tagit dig på bollarna idag?
    Du är såå duktig lille kelgris på att byta nick,nej jag kommer inte att sätta på dig,även fast du såå gärna vill.
Svar på tråden telefonsex