telefonsex
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
...dethär verkar vara en kul tråd, snöar in på det vidriga språkbruket, Ähhh. Så, vilken aspekt av tfnsex är vi inne på?
Siraliisa, du antyder att han sög av sig själv? Det är en fruktansvärd anklagelse.
siralisa, får jag hänga med? Jag vill slå den som är störst. När jag sedan läkt ihop tar vi oss an Putlers horder.
Tack för alla trevliga inlägg.Jag sa ju det kelis.du skulle ju hålla dig lugn Igår.förstår att du saknar mig.jag skrev ju att du behöver nog nånting snart så kanske du blir lite snällare.
Tack för alla trevliga inlägg.Jag sa ju det kelis.du skulle ju hålla dig lugn Igår.förstår att du saknar mig.jag skrev ju att du behöver nog nånting snart så kanske du blir lite snällare.
Vad hände igår?
Vi är många här som hoppas på dig och din pickadoll.
Fick du kliva på?
1. Hur många av er, i den här tråden, har kvar sina gamla stationära telefoner? Eller har ni endast mobiler?
2. När ni har telefonsex, äter ni något då och i så fall vad?
3. Hur mycket pengar lägger ni på telefonsex i månaden?
4. Berätta gärna om ert bästa telefonsex.
5. Föredrar ni att ha telefonsex med män eller med kvinnor?
6. Om ni skulle baka en kaka, vilken sort skulle du baka då?
Det var allt för denna gången, hej!
Titeln hade varit "Till himlen och en sväng runt galaxen och sen tillbaka".Ikväll blir det äkta vara.mycket sexigare o skönare med en tjej som kan allt o har en supersexig röst också.kan inte bli bättre.
Skulle vara trevligt att få prata av sig lite kåthet. Undrar just om det finns flera som älskar det här ämnet att frun har sex med andra män.
Nu minns jg ej riktift, men hoppas att alla är kåta och glada
Den är bra, undrar hur alla tänker när det gäller intra äktenskapska knull
Nån tjej som kanske vill prata lite över telefonen ? Lite spänning i vardagen ?
Jag är kille och ja jag tycker sex snusk och mys är det bästa som finns ????
Jag gillar spontana saker och jag älskar att få snuskiga meddelande det gör mig så tänd ????
Jag är inget psyko är singel och söker lite spänning ????
Nån tjej som kanske vill prata lite över telefonen ? Lite spänning i vardagen ?
Jag är kille och ja jag tycker sex snusk och mys är det bästa som finns ????
Jag gillar spontana saker och jag älskar att få snuskiga meddelande det gör mig så tänd ????
Jag är inget psyko är singel och söker lite spänning ????