• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • Dansar alltid nykter
    Pussan skrev 2015-02-27 23:15:01 följande:

Förstår inte meningen med telefonsex, när jag har stoppat in telefonen hör jag ju ingenting?

Bluetooth ju
  • Anonym (Kelgrisen58)

Vilket dåligt försök till omvänd psykologi.

• livserfaren

Du är den enda jag är intresserad av din lille fegis hör av dig hör av dig.nyfiken på dig

.

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-27 23:32:04 följande:

Vilket dåligt försök till omvänd psykologi.

• Anonym (Kelgrisen58)

Om du hade varit 20 år yngre, snyggare, intelligentare, sexigare, mindre desperat och haft en personlighet som var intressant så kanske om jag fick betalt. Du och jag har inget alls gemensamt.

• livserfaren

F

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 10:40:17 följande:

Om du hade varit 20 år yngre, snyggare, intelligentare, sexigare, mindre desperat och haft en personlighet som var intressant så kanske om jag fick betalt. Du och jag har inget alls gemensamt.

Du är ju lite speciell, svara ärligt nu vet du vem jag är eller har vi snackat i nån tråd här där du naturligtvis har ett annat nick, du verkar lite bekant, nyfiken förstås.
  • livserfaren

G

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 10:40:17 följande:

Du är inte nådig du, tycker du har ändrat dig till det bättre sen du började terrorisera mig här på FL, vad beror det på,
  • Anonym (Kelgrisen58)

Gå och försök fråga ut någon annan. Kanske någon som tänder på att smiska din bara gubbstjärt med gummihandskar tillbaka till åttiotalet.

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 12:52:43 följande:

Gå och försök fråga ut någon annan. Kanske någon som tänder på att smiska din bara gubbstjärt med gummihandskar tillbaka till åttiotalet.

Såja nu var du tillbaka i ditt rätta jag, har faktisk en tjej som vill smiska mig, men det är knappast du, men åter till frågan, som jag ställde till dig, svara nu ärligt, nyfiken,
  • livserfaren

G

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 12:52:43 följande:

Är faktiskt svag för tjejer i diskhandskar tycker det är så sexigt,
  • Anonym (Kelgrisen58)

Dålig på att läsa är du också.

Svar på tråden telefonsex