telefonsex
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Förstår inte meningen med telefonsex, när jag har stoppat in telefonen hör jag ju ingenting?
Vilket dåligt försök till omvänd psykologi.
Du är den enda jag är intresserad av din lille fegis hör av dig hör av dig.nyfiken på dig
.
Vilket dåligt försök till omvänd psykologi.
Om du hade varit 20 år yngre, snyggare, intelligentare, sexigare, mindre desperat och haft en personlighet som var intressant så kanske om jag fick betalt. Du och jag har inget alls gemensamt.
F
Om du hade varit 20 år yngre, snyggare, intelligentare, sexigare, mindre desperat och haft en personlighet som var intressant så kanske om jag fick betalt. Du och jag har inget alls gemensamt.
G
Gå och försök fråga ut någon annan. Kanske någon som tänder på att smiska din bara gubbstjärt med gummihandskar tillbaka till åttiotalet.
Gå och försök fråga ut någon annan. Kanske någon som tänder på att smiska din bara gubbstjärt med gummihandskar tillbaka till åttiotalet.
G
Dålig på att läsa är du också.