• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • livserfaren

T

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 15:21:20 följande:

Dålig på att läsa är du också.

Är jag, förklara för mig då sötnos.
  • Anonym (Kelgrisen58)

Är du inte, läs innantill det som står skrivet.

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 15:39:19 följande:

Är du inte, läs innantill det som står skrivet.

Var snäll och skriv vad du menar utan att va otrevlig tack,
  • Anonym (Kelgrisen58)

Läs nu då!

Om du hade varit 20 år yngre, snyggare, intelligentare, sexigare, mindre desperat och haft en personlighet som var intressant så kanske om jag fick betalt. Du och jag har inget alls gemensamt.

Gå och försök fråga ut någon annan. Kanske någon som tänder på att smiska din bara gubbstjärt med gummihandskar tillbaka till åttiotalet.

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 16:27:24 följande:

Läs nu då!

Om du hade varit 20 år yngre, snyggare, intelligentare, sexigare, mindre desperat och haft en personlighet som var intressant så kanske om jag fick betalt. Du och jag har inget alls gemensamt.

Gå och försök fråga ut någon annan. Kanske någon som tänder på att smiska din bara gubbstjärt med gummihandskar tillbaka till åttiotalet.

livserfaren skrev 2015-02-28 15:41:55 följande:

Var snäll och skriv vad du menar utan att va otrevlig tack,

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 16:27:24 följande:

Läs nu då!

Ja ja har läst det du skrev, vill gärna att du svarar på mina frågor, du behöver inte upprepa, skulle vara såå kul att sitta mittemot dig o prata, tror du skulle var jäkligt blyg då, kram, du känner inte mig, tror du skulle få en helt annan bild av mig om vi skulle prata i telefon eller träffas,
  • Anonym (Kelgrisen58)

Du känner inte dig själv för annars hade du vetat hur frånstötande den tanken är.

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 16:53:13 följande:

Du känner inte dig själv för annars hade du vetat hur frånstötande den tanken är.

Är det så illa vännen min.lite nyfiken på mig tror jag nog att du är.annars hade du aldrig brytt dig.du är jäkligt rapp i dina kommentarer.men jag är fortfarande nyfiken på dig.du tittar ju alltid in i min lilla tråd på helgerna.kul tycker jag.men du svarar ju aldrig på det jag frågar om.liite tråkigt tycker jag.kan du inte ändra på det.kram
  • Anonym (Kelgrisen58)

Härskartekniker, nedvärderande, försök till omvänd psykologi, snuttifiering, försök att bli personlig. Kan man ha fler frånstötande fail i samma inlägg?

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 17:23:03 följande:

Härskartekniker, nedvärderande, försök till omvänd psykologi, snuttifiering, försök att bli personlig. Kan man ha fler frånstötande fail i samma inlägg?

du är intelligent,kan du förklara vad du menar,känner inte igen mig på din beskrivning om det är mig du menar,exemplifiera tack,o förresten hur gammal är du,nyfiken förstås.men det vill du säkert inte tala om.
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-02-28 17:23:03 följande:

o varför kör du med mitt gamla nick,förklara det för mig.nyfiken.
Svar på tråden telefonsex