• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Liiten

Var in till gynakuten idag öga magsmärtor och både dem och jag ville vet att lilla pyret mår bra.

Som tur är mår pyret bra och jag fick till och med en bild som jag tänkte dela med mig av. :) Det lilla hjärtat tickade så fint. :)

• Liiten
    Theresetesstessan skrev 2014-11-10 17:39:52 följande:

Vilken vecka är du i liiten?

Om jag räknat rätt så är jag i vecka 9 (8+6). :)

Hoppas pyret stannar <3
  • Ettplusettlikamedtre

Hej alla fina! Jag hänger oxå på här, har BF 3/6. Det är mitt första barn och jag är från Småland. 25 år gammal eller ska jag säga ung ????

• kanien
    Ettplusettlikamedtre skrev 2014-11-11 12:21:20 följande:

Hej alla fina! Jag hänger oxå på här, har BF 3/6. Det är mitt första barn och jag är från Småland. 25 år gammal eller ska jag säga ung ????

Kul! 25år här med och mitt första beräknat till den 2/6! Från västmanland är jag
  • Liiten
    Ettplusettlikamedtre skrev 2014-11-11 12:21:20 följande:

Hej och välkommen hit!! :)

Jag är 24år ung (vägrar känna mig gammal) :)
  • aj 378

Hoppar med här Gravid i v. 12 (11+2) och har BF 30 maj men gick över 19 dagar med första så räknar inte med att bebis tittar ut förrän i juni 25 år ifrån Värmland. Skickar med en bild på kulan från imorse, heheh

Svar på tråden bild forum för bf juni 2015