• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • mammatillfyra7501
    pinglon skrev 2014-11-07 06:52:53 följande:
    Javisst känns det så! Nu efter att vi sett en levande typ i magen ska vi berätta åt dottern att hon ska bli storasyster. Spännande att se hon reagerar,hon fyller 4 nu i november..
    Har haft tankarna att berätta för min yngsta oxå,men vill vänta lite till innan jag gör det. Dom stora vet redan !
  • mammatillfyra7501
    kanien skrev 2014-11-07 07:45:21 följande:
    Vi gjorde ul i onsdags i v.11 (10+0) och såg ett fint hjärta så vi har valt att göra det officiellt nu
    Visst känns det på riktigt nu när man sett den lille ! Eran plutt måste ni ha sett mer av eftersom du är längre gången än mig ! Hos dig måste allt funnits på rätt plats. 
  • kanien
    mammatillfyra7501 skrev 2014-11-07 22:01:25 följande:
    Visst känns det på riktigt nu när man sett den lille ! Eran plutt måste ni ha sett mer av eftersom du är längre gången än mig ! Hos dig måste allt funnits på rätt plats. 
    Vi såg en "människo"kropp som låg på rygg med armarna och benen rakt ut, hehe! Sprattlade och hade sig
  • kanien
    mammatillfyra7501 skrev 2014-11-07 22:01:25 följande:
    BILD LÅNAD FRåN GOOGLE!!

Men typ såhär tydligt var det fast vi såg som sagt fostret rakt uppifrån och inte ifrån sidan
  • Hemlig96

Är det ens normalt att se ut så här i vecka 7 (6+2)??? Det är dessutom en morgonbild..

• mammatillfyra7501
    kanien skrev 2014-11-08 05:54:04 följande:

Vi såg en "människo"kropp som låg på rygg med armarna och benen rakt ut, hehe! Sprattlade och hade sig

Men guuuuuuuuud så gulligt. Nu vill jag oxå att tiden ska gå fort så jag oxå får se min lilla plutt! !!
  • carolinheiner

Pga övervikt väntar ja mä att lägga upp bild då de inte syns ännu :p men de kommer senare! Men v 12(11+0) idag! Wopp wooop

• Therese2014

Vilken bra tråd!:D Vecka 11 imorrn, antingen extremt svullen eller en bebiskula:)

Svar på tråden bild forum för bf juni 2015