• Svar på tråden Gekås köa sjukt långt tid.
  • Virriga Vera
    Drottningen70 skrev 2014-10-27 12:10:47 följande:
    Själv antar jag att du måste ha missförstått nåt...

Det är mycket möjligt att jag gjort, hur svårt det nu kan vara att missförstå när han säger att det är minst folk i början på veckan och att det inte spelar någon roll när i månaden man kommer för att det är mest kort som folk använder som betalningsmedel.
  • dejan9209
    nozpa skrev 2014-10-27 12:26:04 följande:

Varit där några ggr. Aldrig köat in. Knappt ut heller. Inte längre än kön på ica ivf.

Angående kort, har inte Gekås något eget kreditkort? Många kanske åker dit och shoppar loss med det tänker jag. (Angående att det kvittar om det är löning eller ej). Ikeas sånt där kort verkar ju vara poppis. Lite samma personer känns det som.

Fanns det mycket julsaker dejan?

Nozpa, det fanns i mängder allt ifrån pysselkitt till tomtar ljus, ne men det fanns allt möjligt faktist, kolla in på bloggen om du vill se vad som fanns och vad vi köpte.
  • Drottningen70
    Virriga Vera skrev 2014-10-27 13:07:57 följande:

Det är mycket möjligt att jag gjort, hur svårt det nu kan vara att missförstå när han säger att det är minst folk i början på veckan och att det inte spelar någon roll när i månaden man kommer för att det är mest kort som folk använder som betalningsmedel.

Så han (och du) menar att det var själva handhavandet av kontanter som gjorde trycket på affärer större förr (enligt er) inte det faktum att folk har mer pengar att spendera i samband med löneutbetalningar ? Jag kan faktiskt ärligt talar inte alls begripa hur själva kortbetalningen i sig skulle ha med saken att göra. Så jo jag är övertygad om att du missförstått nåt.
  • Anonym (hej)

jag har funderat på detta att åka till ullred men här ifrån kan man då åka bussresa och sen åka hem igen
    man får 6 timmar på sig i ullared

om man aldrig har varit där är det lönt då eller blir det liksom fyasko resa

• dejan9209
    Anonym (hej) skrev 2014-10-27 16:26:56 följande:

jag har funderat på detta att åka till ullred men här ifrån kan man då åka bussresa och sen åka hem igen
    man får 6 timmar på sig i ullared

om man aldrig har varit där är det lönt då eller blir det liksom fyasko resa

6 timmar i butiken räcker gott och väl och lite till!!!
    julenstid.blogg.se
  • jenny99

Bäst är att åka dit under lågsäsong januari-maj tro jag det brukar vara.Eller en vardag.

• GrönaDruvan

Va där den 11 okt och var väl ca 2,5h kötid in. Samma i kassan ut...lite kortare tid där.

Det var mega längesen jag var med om sådana köer!!! Nu hade dom tydligen rekord den dagen..

• Gweny

Åker dit snitt 1ggr/år och har aldrig haft kö in! Sen "normal" el liten kö ut. Så lyckats slippa undan sånt.

• GrönaDruvan
    GrönaDruvan skrev 2014-10-27 17:11:20 följande:

Va där den 11 okt och var väl ca 2,5h kötid in. Samma i kassan ut...lite kortare tid där.

Det var mega längesen jag var med om sådana köer!!! Nu hade dom tydligen rekord den dagen..

Kan oxå skriva att jag är i Ullared 2-4 ggr om året och det brukar inte vara kö!

Anledningen till att vi valde att stå i köerna denna gången är för att vi bokat stuga och hade tjejhelg där! Så det gjorde inte så mycket för oss att det var köer, vi hade ju två dagar att handla på!
Svar på tråden Gekås köa sjukt långt tid.