Gekås köa sjukt långt tid.
Sjukt lång kö på Ullared var där i lördags, och helt ärligt vi fick nog vänta 1 timma i regn innan vi komm in?
Har ni varit där när det är kö?
julenstid.blogg.se
Sjukt lång kö på Ullared var där i lördags, och helt ärligt vi fick nog vänta 1 timma i regn innan vi komm in?
Har ni varit där när det är kö?
julenstid.blogg.se
Ni valde helt fel dag i månaden. Löning, höst och helg.
Har varit på gekås 3 ggr och aldrig köat.
Det gäller att planera in det noggrant om man vill slippa sånt :)
Man ska åka helgen innan lön eller på en veckodag !
Ni valde helt fel dag i månaden. Löning, höst och helg.
Har varit på gekås 3 ggr och aldrig köat.
Det gäller att planera in det noggrant om man vill slippa sånt :)
Jag och min mamma var där för 2 år sen. 1,5 timmes kö för att gå in, 1,5 timmes kö till kassan. Men då var det besöksrekord. De har riktigt bra utbud och så fantastiskt trevlig personal. Men som LillaJag06 säger så är det bra att veta vilka dagar som det är minst folk. Vi bilade från Sthlm. Helt klart värt det :)
Idag så spelar lönehelgen ingen roll då de flesta betalar med kort. Däremot så är det just nu högsäsong på GeKås, dels pga höstloven och att det börjar dra sig mot jul. Början på veckan är det klart bästa dagarna att åka dit och så tidigt på morgonen som möjligt. Ju senare i veckan desto mer folk.
Jag och min mamma var där för 2 år sen. 1,5 timmes kö för att gå in, 1,5 timmes kö till kassan. Men då var det besöksrekord. De har riktigt bra utbud och så fantastiskt trevlig personal. Men som LillaJag06 säger så är det bra att veta vilka dagar som det är minst folk. Vi bilade från Sthlm. Helt klart värt det :)
Idag så spelar lönehelgen ingen roll då de flesta betalar med kort. Däremot så är det just nu högsäsong på GeKås, dels pga höstloven och att det börjar dra sig mot jul. Början på veckan är det klart bästa dagarna att åka dit och så tidigt på morgonen som möjligt. Ju senare i veckan desto mer folk.
Är på Gekås ca 3-4 ggr/år. Har fått köa en gång de senaste 4 åren. Brukar vara där senast 1 timme efter att de har öppnat och vara klar till runt 12. Har aldrig varit ett problem. Helger fungerar bra om det inte är löningshelg eller helgen efter. Lika så om det ser ut att bli regn och det är sommar.
"Lönehelg spelar ingen roll, för de flesta betalar med kort"...??
Hur tänkte du nu???