Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden Gekås köa sjukt långt tid.
  • LillaJag06

Ni valde helt fel dag i månaden. Löning, höst och helg.

Har varit på gekås 3 ggr och aldrig köat.

Det gäller att planera in det noggrant om man vill slippa sånt :)

• dejan9209
    LillaJag06 skrev 2014-10-27 08:35:12 följande:

Ni valde helt fel dag i månaden. Löning, höst och helg.

Har varit på gekås 3 ggr och aldrig köat.

Det gäller att planera in det noggrant om man vill slippa sånt :)

Jo det är ju sant, åker nog inte dit igen på lönehelgen.

Har räknat ut att det borde vara bäst att åka dit runt den 16de`?
    Ett tag efter lönen och innan barnbidraget?
    vad tror ni?
  • Skidälskaren

Jag och min mamma var där för 2 år sen. 1,5 timmes kö för att gå in, 1,5 timmes kö till kassan. Men då var det besöksrekord. De har riktigt bra utbud och så fantastiskt trevlig personal. Men som LillaJag06 säger så är det bra att veta vilka dagar som det är minst folk. Vi bilade från Sthlm. Helt klart värt det :)

• Virriga Vera

Idag så spelar lönehelgen ingen roll då de flesta betalar med kort. Däremot så är det just nu högsäsong på GeKås, dels pga höstloven och att det börjar dra sig mot jul. Början på veckan är det klart bästa dagarna att åka dit och så tidigt på morgonen som möjligt. Ju senare i veckan desto mer folk.

• dejan9209
    Skidälskaren skrev 2014-10-27 08:41:53 följande:

Jag och min mamma var där för 2 år sen. 1,5 timmes kö för att gå in, 1,5 timmes kö till kassan. Men då var det besöksrekord. De har riktigt bra utbud och så fantastiskt trevlig personal. Men som LillaJag06 säger så är det bra att veta vilka dagar som det är minst folk. Vi bilade från Sthlm. Helt klart värt det :)

1,5 timmar , det är helt sjukt ju!!!
  • Drottningen70
    Virriga Vera skrev 2014-10-27 08:44:40 följande:

Idag så spelar lönehelgen ingen roll då de flesta betalar med kort. Däremot så är det just nu högsäsong på GeKås, dels pga höstloven och att det börjar dra sig mot jul. Början på veckan är det klart bästa dagarna att åka dit och så tidigt på morgonen som möjligt. Ju senare i veckan desto mer folk.

"Lönehelg spelar ingen roll, för de flesta betalar med kort"...??

Hur tänkte du nu???
  • Yonndax

Är på Gekås ca 3-4 ggr/år. Har fått köa en gång de senaste 4 åren. Brukar vara där senast 1 timme efter att de har öppnat och vara klar till runt 12. Har aldrig varit ett problem. Helger fungerar bra om det inte är löningshelg eller helgen efter. Lika så om det ser ut att bli regn och det är sommar.

• Sisisisi
    Drottningen70 skrev 2014-10-27 08:58:06 följande:

"Lönehelg spelar ingen roll, för de flesta betalar med kort"...??

Hur tänkte du nu???

Att de flest betalar med kreditkort? Jag känner iofs ingen som gör det (vad jag vet), är det verkligen så vanligt?
    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • ursula
    Sisisisi skrev 2014-10-27 09:19:50 följande:
    Att de flest betalar med kreditkort? Jag känner iofs ingen som gör det (vad jag vet), är det verkligen så vanligt?
    Har statistik på det i min butik. 95 % betalar med kort
Svar på tråden Gekås köa sjukt långt tid.