• Zarina

Analystråden för ägglossningstest!

"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!

• Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!
  • ägglossningsundraren
    Linus1234 skrev 2014-11-24 22:17:58 följande:

Då håller vi tummarna :) ligg varannan till var tredje dag så har du alltid levande sperma i dig..

Hehe okej tack :p

Vet ni om rosenrot gör det lättare att bli gravid? :) när ska man ta det isåfall? :)
  • Linus1234
    ägglossningsundraren skrev 2014-11-25 01:13:56 följande:
    Hehe okej tack :p

Vet ni om rosenrot gör det lättare att bli gravid? :) när ska man ta det isåfall? :)
    Ingen aning, själv ska jag till privat läkare idag och troligtvis få Prego time! Det gör de lättare... Men sök på Google :)
  • cme86

Vad tror ni hade jag ägglossning den 21:a på kvällen?

Min senaste mens första dag var den 8/11.

• Linus1234
    cme86 skrev 2014-11-25 10:29:06 följande:

Vad tror ni hade jag ägglossning den 21:a på kvällen?

Min senaste mens första dag var den 8/11.

Ja de tror jag...
  • cme86

wee så bra :) Vi hade sex den 19 och 21/11 hoppas verkligen det räckte. Vi fick inte till det efter ÄL då sambon är dundersjuk o var inte alls sugen. Va tror ni, tror ni det räcker om man prickar in ÄL-Dagen?

• Zarina
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 16:44:07 följande:

Vad sägs om detta? phpe2I69654202.jpg

Hmm, tycker nog att test är en aning svagare än kontroll....
  • Linus1234
    cme86 skrev 2014-11-25 15:37:00 följande:

wee så bra :) Vi hade sex den 19 och 21/11 hoppas verkligen det räckte. Vi fick inte till det efter ÄL då sambon är dundersjuk o var inte alls sugen. Va tror ni, tror ni det räcker om man prickar in ÄL-Dagen?

Ska nog räcka då spermierna överlever två till tre dagar i dig också :)
  • cme86

Vart köper jag digitalt äl pris i typ "storpack" till bästa pris?

• stjärnasomärdin

Hörreni! Inget ägglossningstest men en ägglossningsfråga! Kanske någon har koll :) Fick starkt utslag på ägglossningstestet igår vilket vad jag förstått innebär ägglossning inom 48 timmar. Är ägglossningstest positiva fram tills det att ägglossning ägt rum? Idag är ägglossningstestet supersvagt igen. Innebär mina ägglossningstester att ägglossning (i det fall det skett) redan har ägt rum eftersom testet idag är jättesvagt?

Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!